تسریع در احداث سالن ورزشی ۲۵۰۰ نفره سامان

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان سامان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: درخواست احداث سالن ورزشی ۲۵۰۰ نفره با تماشاگر به صورت خیری در شهر سامان داده شده است، لذا باید تسریع در انعقاد تفاهم‌نامه و سایر اقدامات قانونی در دستورکار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامرضا چهلگردی امروز_ دوشنبه بیست‌وسوم آبان‌ماه_ در جلسه شورای استان چهارمحال‌وبختیاری درخصوص مشکلات شهرستان سامان، اظهار کرد: درخواست احداث سالن ورزشی ۲۵۰۰ نفره با تماشاگر به صورت خیری در شهر سامان داده شده است، لذا باید تسریع در انعقاد تفاهم‌نامه و سایر اقدامات قانونی در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم توسعه سالن‌های ورزشی شهرستان سامان، تصریح کرد: با توجه به اینکه تمام سالن‌های موجود در این شهرستان بدون محل پیش‌بینی شده برای تماشاگر هستند و طراحی اجرای سکوی تماشاگر برای سالن انقلاب شهر سامان با پیگیری شورای اسلامی شهر و همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان و سازمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان انجام شده است که پیشنهاد می‌شود سالن انقلاب به صورت موقت سکو سازی شود تا سالن استاندارد احداث و به بهره‌برداری برسد.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان سامان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه سالن گود باستانی سامان در حال احداث است، خواستار تأمین اعتبار مورد نیاز و تکمیل این سالن شد.

وی با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی روستای چلوان چندین سال است که نیمه‌کاره رها شده و تکمیل این چمن از خواسته‌های به حق مردم این روستا و روستاهای همجوار است، لذا باید تأمین اعتبار تکمیل این پروژه صورت گیرد، ادامه داد: زمین فوتبال ساحلی روستای کاهکش چندین سال است به دلیل استقبال نکردن جوانان این روستا از فوتبال ساحلی، بلااستفاده رها شده است، لذا درخواست اهالی، شوراها و دهیاران این روستا و روستاهای همجوار تبدیل این زمین به چمن مصنوعی است.

چهلگردی خواستار اختصاص اعتبار و پیش بینی احداث سالن‌های ورزشی و چمن مصنوعی توسط آموزش و پرورش در روستاهای فاقد اماکن ورزشی شهرستان سامان شد.

کد خبر 619258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.