برنامه مدیریت سرویس ایمیل + جی‌ میل و آدرس الکترونیک Gmail

ایمیل به روش ارسال نامه با استفاده از اینترنت گفته می‌شود. Email مخفف عبارت Electronic Mail است و به معنای پست الکترونیک است که نامه الکترونیک و رایانامه ترجمه میشود.

به گزارش ایمنا، ایمیل به‌عنوان یکی از اجزای جدانشدنی تکنولوژی، جای خود را به‌خوبی میان کاربران فضای مجازی باز کرده و تقریباً برای تمام افراد دنیا شناخته شده است. با استفاده از ایمیل می‌توانید هر نوع پیامی را به صورت‌های مختلف متنی، صوتی و تصویری ارسال کنید. برای داشتن ایمیل باید از خدمات سرویس دهندگان ایمیل استفاده شود.

ایمیل چیست؟

به راه ارتباطی الکترونیکی که در سال ۱۹۷۰ برای برقراری ارتباط با سرعتی بیشتر از نامه و تلگراف اختراع شد و شیوه برقراری ارتباط را بین مردم تغییر داد، ایمیل گفته می‌شود.

ری تامنیسلسون پدر سیستم ایمیل شناخته می‌شود که اولین بار چنین زمینه‌ای را برای برقراری ارتباط ایجاد کرد. کلمه mail در email به معنای پست و پیشوند e به معنای الکترونیکی بودن آن است. در آن زمان که ارتباطات از طریق نامه و تلگراف برقرار می‌شد، یک پیشوند e به معنای الکترونیکی به اسم mail اضافه شد و به این معنی است که برخلاف نامه یا تلگراف برای استفاده از آن نیازی به کاغذ یا نامه نیست و به شکل الکتریکی ارسال می‌شود.

برنامه مدیریت سرویس ایمیل + جی‌ میل و آدرس الکترونیک Gmail

آدرس ایمیل چیست؟

آدرس یا نشانی ایمیل به شناسه‌ای یکتا گفته می‌شود که در اختیار فرد یا شرکتی که برای اولین بار حساب کاربری ایجاد می‌کند، قرار می‌گیرد. این آدرس در واقع برای شناسایی افراد مورد استفاده قرار گرفته و با استفاده از آن می‌توان ایمیل را ارسال یا دریافت کرد. این آدرس برای هر فرد یکتا است و مشابه آدرس‌های دیگر باشد. به عنوان مثال Test_Imna@gamil.com یک آدرس ایمیل است که از سرویس جیمیل دریافت شده است. زمانی که بخواهید برای فردی ایمیل ارسال کنید باید این آدرس را در اختیار داشته باشید.

نرم افزار Gmail

در صورت نداشتن حساب Gmail ، شما نمی‌توانید از دستگاه Android خود به درستی استفاده کنید. Gmail که توسط Google پشتیبانی می‌شود یکی از بهترین و مطمئن‌ترین ارائه دهندگان خدمات ایمیل در دنیا است که کاملاً رایگان و پر از امکانات است. برنامه Gmail برای Android تقریباً هر ویژگی را برای نیازهای ایمیل شما ارائه می‌دهد. نه فقط این ، بلکه برنامه Gmail شگفت انگیزی به نظر می‌رسد ، همچنین از پشتیبانی چند حساب نیز برخوردار است.

نرم افزار K-9 Mail

برنامه K-9 Mail یکی دیگر از سرویس گیرندگان ایمیل منبع باز است که می‌توانید در تلفن هوشمند اندرویدی خود داشته باشید. نکته جالب در مورد K-9 Mail این است که از چندین حساب پشتیبانی می‌کند. جدای از اینها ، این سرویس گیرنده ایمیل برای Android از IMAP ، POP3 و Exchange 2003/2007 پشتیبانی می‌کند.

نرم افزار Boxer – Workspace ONE

اگر به دنبال یک سرویس گیرنده ایمیل غنی از ویژگی هستید ، ممکن است Boxer – Workspace ONE بهترین مورد برای شما باشد. نکته جالب در مورد Boxer – Workspace ONE رابط کاربری بسیار جالب آن است. Boxer – Workspace ONE از iCloud ، Gmail ، Outlook ، Yahoo ، Hotmail و غیره پشتیبانی می‌کند.

نرم افزار Email TypeApp

Email TypeApp یک برنامه ایمیل رایگان و زیبا برای Android است که به کاربران امکان می‌دهد حساب‌های ایمیل مختلف را از یک برنامه واحد مدیریت کنند. بهترین چیز در مورد Email TypeApp این است که از طیف گسترده‌ای از پروتکل‌ها و خدمات ایمیل از جمله یاهو ، iCloud ، Gmail ، Outlook و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند. جدا از آن ، Email TypeApp همچنین چندین حالت را به کاربران ارائه می‌دهد و می‌تواند تقویم و مخاطبین را همگام کند.

نرم افزار Blue Mail

خوب ، اگر به دنبال یک سرویس گیرنده ایمیل با طراحی مناسب و زیبا هستید ، ممکن است Blue Mail بهترین انتخاب برای شما باشد. نکته جالب در مورد Blue Mail رابط کاربری بسیار شگفت انگیز آن است. جدا از همه اینها ، این برنامه از Gmail ، Hotmail ، AOL ، Outlook ، Alto ، Yahoo و غیره پشتیبانی می‌کند .

برنامه مدیریت سرویس ایمیل + جی‌ میل و آدرس الکترونیک Gmail

نرم افزار Aqua Mail

Aqua Mail – برنامه مدیریت ایمیل اندرویدی در فروشگاه Google Play است. این برنامه اساساً برای همه نیازهای ایمیل شما یک برنامه کاربردی است. نکته جالب در مورد Aqua Mail – Email App این است که از ارائه دهندگان ایمیل چندگانه مانند Gmail ، Yahoo ، FastMail ، Apple ، AOL و غیره پشتیبانی می‌کند بنابراین ، می‌توانید چندین حساب ایمیل را در یک مکان مدیریت کنید.

نرم افزار MailDroid

خوب ، MailDroid یکی از بهترین و قدیمی ترین نرم افزارهای مدیریت ایمیل است که می‌توانید در تلفن هوشمند اندرویدی خود استفاده کنید. تنها تمرکز MailDroid آسان‌تر کردن فرآیند ارسال نامه است. برنامه قادر به مدیریت همزمان حساب‌های Yahoo Mail ، AOL ، Mail ، Outlook ، Gmail و غیره است. یکی دیگر از بهترین موارد MailDroid این است که به کاربران امکان تنظیم قوانین نامه‌های سفارشی را می‌دهد.

نرم افزار myMail

با myMail ، شما می‌توانید همه حساب‌های ایمیل خود را به طور همزمان مدیریت کنید! چه Hotmail ، Gmail ، Yahoo ، Outlook ، AOL ، iCloud ، Live ، Exchange یا GMX ، نرم افزار myMail از کلیه ارائه دهندگان پست اصلی و سایر صندوق‌های پستی فعال شده با IMAP یا POP3 پشتیبانی می‌کند. بنابراین ، myMail نامه شما را به صورت ایمن در یک مکان نگه می‌دارد. این یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت ایمیل است که می‌توانید در سال ۲۰۲۰ استفاده کنید.

نرم افزار Email By Edison

Email By Edison یک برنامه نامه پستی جهانی با ظرافت و طراحی جدید برای مدیریت حساب‌های نامحدود پستی از ارائه دهندگان مختلف از جمله Gmail ، Yahoo Mail ، AOL Mail ، Hotmail ، Outlook ، Exchange ، IMAP ، Alto ، iCloud و موارد دیگر است. . این برنامه همه چیزهایی را که باید برای بهترین نرم افزار ایمیل برای اندروید باشد ، بسته بندی می‌کند.

نرم افزار Microsoft Outlook

Microsoft Outlook یک برنامه اختصاصی برای سرویس ایمیل Outlook است. با این حال ، این برنامه از Microsoft Exchange ، Office 360 ، Outlook ، Gmail و Yahoo Mail پشتیبانی می‌کند. این نرم افزار مدیریت ایمیل برای Android توسط مایکروسافت پشتیبانی می‌شود که قابلیت اطمینان بالایی را به برنامه می‌دهد. شما می‌توانید چندین حساب کاربری ایمیل را مدیریت کنید ، وظایف را برنامه ریزی کنید و می‌توانید چند کار مهم با Microsoft Outlook انجام دهید.

کد خبر 619255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.