«تا پای جان» بزرگترین نمایش ترکیبی کشور

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: یکی از برنامه اصلی این معاونت در روز ملی اصفهان، «تا پای جان» نام دارد که با همکاری نیروی زمینی ارتش و گروه ۴۴ توپخانه از امروز _دوشنبه بیست‌وسوم آبان‌ماه_ تا روز یکشنبه _بیست‌ونهم آبان‌ماه_ در پادگان گروه ۴۴ توپخانه اجرا می‌شود.

سعید امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امسال نخستین سالی است که بیست‌وپنجم آبان‌ماه، به‌عنوان روز اصفهان در تقویم ملی ثبت شده است. یکی از برنامه اصلی معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در این ایام، «تا پای جان» نام دارد که با همکاری نیروی زمینی ارتش و گروه ۴۴ توپخانه از امروز _دوشنبه بیست‌وسوم آبان‌ماه_ تا روز یکشنبه _بیست‌ونهم آبان‌ماه_ در پادگان گروه ۴۴ توپخانه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ویژه‌برنامه مناسبتی ترکیبی «تا پای جان» از ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه در محوطه باز پادگان گروه ۴۴ توپخانه ارتش اجرا می‌شود. زمانی که عموم مردم و علاقه‌مندان وارد محوطه نظامی می‌شوند، با نمایشگاهی از ادوات و تجهیزات نظامی و چند غرفه فرهنگی روبه‌رو خواهند شد و از آن‌ها دیدن خواهند کرد.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: این ویژه‌برنامه مناسبتی برای حضور پنج هزار مخاطب برنامه‌ریزی شده است. بازسازی عملیات محرم یعنی همان عملیاتی که ۳۷۰ اصفهانی در آبان‌ماه سال ۶۱ در آن به شهادت رسیدند و در بیست‌وپنجم آبان‌ماه سال ۱۳۶۱ تشییع شدند، مهم‌ترین برنامه این رویداد است.

«تا پای جان» بزرگترین نمایش ترکیبی کشور

وی اجرای دوم در برنامه مناسبتی تا پای جان را بازسازی زندگی شهید صیاد شیرازی معرفی کرد و گفت: این ویژه‌برنامه ترکیبی از فیلم و تئاتر است که در معرض دید مخاطبان در سه جهت مقابل، سمت راست و سمت چپ قرار می‌گیرد.

امامی خاطرنشان کرد: این برنامه زندگی شهید صیاد شیرازی در دوران تحصیل، فرماندهی، حضور در جنگ تحمیلی و عملیات‌ها را روایت می‌کند و همچنین در بخشی دیگر فیلمی از زندگی این فرمانده شهید ارتشی اکران خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای موسیقی‌های آئینی و نظامی در برنامه تا پای جان، افزود: هزینه برنامه برای هر نفر ۱۵۰ هزار تومان است که از طرف شهرداری پرداخت شده است، بنابراین حضور در این رویداد برای عموم رایگان است. علاقه‌مندان به دلیل اینکه در محوطه‌ای نظامی حضور می‌یابند، کارت هوشمند ملی به همراه داشته باشند؛ همچنین با توجه به اجرای برنامه در فضای باز و سرمای هوا لباس گرم همراه داشته باشند.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از عموم مردم شرکت‌کننده در این ویژه‌برنامه خواست از همراه آوردن فرزندان زیر پنج سال و افراد سالخورده خودداری کنند؛ چراکه اجرای برنامه با صدای انفجار و مواد آتش‌زا همراه است و مناسب این گروه‌های سنی نیست.

به گزارش ایمنا، عموم علاقه‌مندان برای حضور در ویژه‌برنامه تا پای جان می‌توانند به آدرس خیابان شهدای صفه، گروه ۴۴ توپخانه نیروی زمینی ارتش مراجعه کنند و همچنین برای هماهنگی سرویس ایاب و ذهاب می‌توانند با شماره ۳۲۲۴۰۱۲۴ تماس بگیرند.

کد خبر 619243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مریم IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    2 1
    خیلی جذاب نبود چیدمان خ ب نبود محتوا نداشت محت ا را باید فقط از گوینده میشنیدی خیلی کار کرده بودن که پیدا نبود مسیررر خیلی طولانی بود تا رسیدن به محل نمایش تهش نمی فهمیدی چی به چیه من از این سبک نمایش چند سال پیش در همین اصفهان دیده بودم خیلی بهتر بود
  • ایرانی IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    3 0
    درود بهتون خیلی عاااالی بود.
  • حسن IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    2 0
    سلام. امروز هم هست یا تموم شد