ترامپ تکرار انتخابات را خواستار شد!

رئیس‌جمهور سابق آمریکا ساعاتی بعد از اعلام شکست "بیک مسترز"، نامزد جمهوری‌خواه ایالت آریزونا در کسب کرسی "مارک کلی" دموکرات در مجلس سنای آمریکا، به‌شدت از این مسئله عصبانی شده است و خواستار تکرار برگزاری انتخابات شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه شبکه ام.‌اس.‌ان، با اعلام پیروزی "کاترین کورتز ماستو"، سناتور دموکرات در ایالت نوادا تعداد کرسی‌های دموکرات‌ها در این مجلس به ۵۰ عدد رسیده و تنها مانده تکلیف کرسی ایالت جورجیا در مجلس سنا با برگزاری دور دوم انتخابات تعیین شود.

پیش از پیروزی دموکرات‌ها در ایالت نوادا، پیروزی "کِلی" در آریزونا تقریباً کسب کنترل سنا توسط دموکرات‌های آمریکا را تضمین کرد و شکست مسترز ضربه‌ای دیگر را به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا که حمایت تمام عیاری را از نامزد جمهوری‌خواهان به عمل آورده بود، وارد کرد.

ترامپ در واکنش به این اتفاق در پستی که در آستانه برگزاری جشن عروسی کوچک‌ترین دخترش در اقامتگاه مارالاگو منتشر کرد، مقامات مجری انتخابات در ایالت آریزونا را متهم به "حماقت" و "فاسد بودن" کرد. این در حالی است که بسیاری از این مقامات جمهوری‌خواه هستند.

ترامپ در پستی در شبکه اجتماعی خود به نام تروث سوشال نوشت: مقامات احمق و احتمالاً فاسد، کنترل انتخابات لکه‌دار شده در آریزونا را از دست داده‌اند. دستگاه‌ها در مناطق جمهوری‌خواه خراب شدند. باید به‌سرعت درخواست شود که انتخابات جدیدی برگزار شود.

کد خبر 619205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.