دانلود سریال بی گناه قسمت سیزدهم 13 (دانلود قسمت 13 بی گناه) کامل با حجم رایگان

دانلود سریال بی گناه قسمت سیزدهم 13 کامل، دانلود قسمت 13 سریال بی گناه، دانلود قسمت سیزدهم بی گناه، برای دانلود قسمت 13 سیزدهم سریال بی‌گناه مهران احمدی بدون سانسور به ادامه مطلب مراجعه کنید.

به گزارش ایمنا دانلود سریال بی گناه قسمت 13 سیزدهم. سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی و نویسندگی عماد رضایی‌نیک و رضا علیپور و تهیه کنندگی مصطفی کیایی محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. از جمله بازیگران این سریال میتوان به محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، آتیلا پسیانی اشاره کرد.

***********************

برای دانلود سریال بی گناه قسمت 13 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 13 سریال بی گناه

************************

بازیگران سریال بی گناه:

محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی، منوچهر زنده‌دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، با هنرمندی: مسعود رایگان و مهرانه مهین‌ترابی و با حضور: رویا تیموریان و آتیلا پسیانی، به هنرمندی پرداخته‌اند. همچنین باران احمدی، احسان معجونی و یگانه رادبخش نیز به عنوان چهره‌های جدید بازیگری در سریال بی گناه معرفی می‌شوند.

درباره سریال بی گناه:

سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی و به تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد.

داستان سریال بی گناه:

در خلاصه داستان سریال بی‌گناه آمده است: «بهمن مردانی برای کشف راز آنچه ۲۵ سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می‌گردد، خانواده رشید فرشباف -استاد مشهور طراحی فرش- را در موقعیت تازه‌ای قرار می‌دهد، موقعیتی بسیار عجیب…»

سایر عوامل بی‌گناه:

مدیر فیلمبرداری: حسین جلیلی، تدوین: نیما جعفری جوزانی، موسیقی: آرمان موسی پور، جلوه‌های بصری: فرید ناظر فصیحی، مدیر تولید: شهاب علی بخشی، مدیر هنری صحنه و لباس: سیامک احصایی، طراح صحنه و لباس: مهدی قوچانی، طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی، صدابردار: امیر نوبخت، صداگذار: امین شریفی، برنامه‌ریز: زینب نصرالهی، دستیار اول کارگردان: محمد مهدی رسول‌زاده، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، مدیر تبلیغات: میلاد کیایی، منشی صحنه: سعیده دلیریان، عکاس: محسن کرمانی، مدیر تدارکات: مرتضی اسکندری و مجری طرح: محسن کیایی.

دانلود سریال بی گناه قسمت سیزدهم 13 (دانلود قسمت 13 بی گناه) کامل با حجم رایگان

سریال جیران یک سریال در ژانر عاشقانه‌ و تاریخی به کارگردانی حسن فحتی میباشد. این سریال یکی از پربازیگرترین سریال های شبکه نمایش خانگی میباشد که میتواند رکورد سریال های قبلی را بزند در این سریال بازیگرانی همچون بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی و مریلا زارعی به ایفای نقش میپردازند

دانلود سریال بی گناه قسمت سیزدهم 13 (دانلود قسمت 13 بی گناه) کامل با حجم رایگان

برای دانلود سریال جیران قسمت سی و ششم به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 36 سریال جیران

بازیگران سریال جیران

‎بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه

داستان سریال جیران

جیران جدیدترین اثر حسن فتحی، کارگردان به نام کشور در ژانر عاشقانه خانوادگی که یکی از عظیم ترین آثار شبکه نمایش خانگی در سال 1400 خواهد بود. داستان سریال درمورد یکی از ندیمه های ناصرالدین شاه به اسم جیران است که پادشاه عاشق او می شود اما مسیر این عشق، مسیر راحت و آسانی نخواهد بود!

یکی از مشکلاتی که متاسفانه با ورود به برخی از سایت‎‌های دانلود فیلم خارجی و ایرانی و سریال با آن روبرو می‌شویم عدم به روزرسانی فیلم‌‎ها و عدم ارائه جدیدترین محصولات تولید شده می‌‎باشد. از همین‌رو بهتر است از میان وبسایت‎‌های متفاوت گزینه‎‌ای را که برای نگاه مخاطب ارزش بیشتری قائل شده و همواره در به روزرسانی فیلم و سریال‌‎های خود می‌کوشد را انتخاب نمایید تا در دفعات بعدی به سراغ همان وبسایت رفته و وقت خود را در جست و جوی بین وبسایت‎‌های مختلف هدر ندهید.

با انتخاب یک وبسایت خوب می‌توان به راحتی به لینک دانلود فیلم دسترسی پیدا نموده و به جای باز کردن tab‎‌های متعدد و متفاوت بی‌محتوا که فاقد لینک هستند، تنها با باز نمودن یک یا دو تب خیلی سریع لینک مدنظر خود را پیدا نموده و فیلم ایرانی یا خارجی مورد علاقه‎‌ی خود را با کیفیت دلخواه تماشا نمایید.

دانلود قسمت 11 سریال آنتن

دانلود سریال سووشون

سریال سووشون

دانلود سریال عقرب عاشق

سریال عقرب عاشق

دانلود سریال مترجم

سریال مترجم

در صورت تمایل به دانلود فیلم ایرانی به شیوه‌‎ی سریع و راحت از یک سایت معتبر می‌توانید به آدرس filminoارائه دهنده‌‎ی انواع فیلم ایرانی و خارجی در تنوع بسیار بالا مراجعه نمایید. این وبسایت با ایجاد دسته بندی‌‎های مشخص منجر به سهولت دسترسی به کلیه‌‎ی فیلم‎‌ها شده و با ارائه اطلاعاتی در خصوص مشخصات هر فیلم و سریال امکان انتخاب صحیح یک فیلم را ایجاد می‌کند.

کد خبر 619148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.