با این افزونه جدید نوع تیک آبی اکانت‌های توئیتر مشخص می‌‎شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که یک افزونه رایگان برای مرورگرهای کروم، مایکروسافت اج و فایرفاکس، جزئیات تیک آبی توئیتر را مشخص می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، درحال‌حاضر توئیتر دو نوع تیک آبی دارد که یکی مخصوص افراد معروف و دیگری مختص سرویس هشت دلاری توئیتر بلو است. در نسخه جدید توئیتر اگر روی تیک آبی کلیک کنید، جزئیات آن در دسترس قرار می‌گیرد و مشخص می‌شود که این تیک آبی مربوط به افراد معروف است یا نتیجه خرید سرویس Twitter Blue است.

بدون کلیک بر تیک آبی نمی‌توان دلیل تائید شدن تیک آبی در حساب کاربری توئیتر را تشخیص داد. یکی از کاربران توئیتر افزونه‌ای به نام Eight Dollars توسعه داده است تا شناسایی دو نوع مختلف تیک آبی بسیار ساده‌تر شود.

با استفاده از این افزونه، تیک آبی توئیتر با دو برچسب Actually Verified و Paid for Verification جایگزین می‌شود. Eight Dollars در ابتدا فقط برای گوگل کروم توسعه داده شد، اما سپس مشخص شد که بر مایکروسافت اج و موزیلا فایرفاکس نیز کار می‌کند. به زودی پشتیبانی از مرورگر سافاری نیز به Eight Dollars اضافه خواهد شد.

از زمان آغاز به کار سرویس هشت دلاری توئیتر بلو، تعداد حساب‌های جعلی با تیک آبی به شدت افزایش یافته است که در روزهای اخیر توئیت‌های حاوی اطلاعات گمراه‌کننده منتشر کرده‌اند. ایلان‌ماسک به کارمندان توئیتر گفته است که همه این حساب‌ها شناسایی و تعلیق شوند.

کد خبر 619119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.