تشریح ویژه‌برنامه‌های روز اصفهان

دبیر ستاد ویژه‌برنامه‌های روز اصفهان در شهرداری گفت: ویژه برنامه ترکیبی با مشارکت ارتش در توپخانه ۴۴ از بیست‌وسوم تا بیست‌ونهم آبان‌ماه از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار خواهد شد و پذیرای عموم مردم و شهروندان خواهد بود.

حامد نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بیست‌وپنجم آبان‌ماه سالروز تشییع ۳۷۰ شهید اصفهان در عملیات محرم است که در سال ۱۳۶۱ در میدان امام (ره) با حضور جمعیت انبوه به شکلی باشکوه و پرجمعیت تشییع شدند.

وی افزود: این رویداد یک واقعه تاریخی برای شهر اصفهان است، چراکه مردم شهیدپرور در یک روز ۳۷۰ شهید گلگون‌کفن را تشییع کردند؛ امامین انقلاب بیانات ارزشمندی در باب عظمت این روز بزرگ و به‌یادماندنی داشته‌اند.

دبیر ستاد ویژه‌برنامه‌های روز اصفهان در شهرداری خاطرنشان کرد: با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی بیست‌وپنجم آبان به‌عنوان روز اصفهان تعیین و در تقویم ملی ثبت شد.

وی با تشریح فعالیت‌های این ستاد، اظهار کرد: ستاد بزرگداشت این روز ملی شهریورماه در شهرداری اصفهان شکل گرفت و ۱۱۲ برنامه برای این روز بزرگ و هفته پیش‌رو برای شهروندان تدارک دیده شد که در قالب ۴۲۴ اجرا برای شهروندان در محلات و مناطق مختلف اجرا می‌شوند.

نظری آذین‌بندی شهر، فضاسازی گلستان شهدا به‌ویژه قطعه شهدای عملیات محرم و طراحی دیوارنگاره میدان امام حسین (ع) را از جمله فعالیت‌های این ستاد دانست و گفت: «تا پای جان برای ایران» شعار امسال گرامیداشت روز اصفهان است.

وی تصریح کرد: ویژه‌برنامه ترکیبی با مشارکت ارتش در توپخانه ۴۴ از بیست‌وسوم تا بیست‌ونهم آبان‌ماه از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار خواهد شد و پذیرای عموم مردم و شهروندان خواهد بود.

دبیر ستاد ویژه‌برنامه‌های روز اصفهان در شهرداری گفت: طرح دیگری با عنوان شهید کوچه ما روشنایی شهر است برنامه‌ریزی‌شده که در ۱۵۰ برنامه کوچه منتخب شهر اصفهان اجرا خواهد شد و ادای دین و احترام مردم به ساحت نورانی شهدا است.

کد خبر 618943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.