ماوس‌های گیمینگ Razer Naga V۲ رونمایی شدند

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ماوس‌های گیمینگ Razar Naga V۲ با پنل ۱۲ دکمه‌ای و غلتط جدید رونمایی شدند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ریزر اخیراً از مدل‌های جدید ماوس‌های گیمینگ رونمایی کرد، Razer Naga V۲ Hyperspeed و Razer Naga V۲ Pro طراحی مشابه مدل‌های قبل دارند، اما در بخش سخت‌افزار تغییرات جالبی داشته‌اند. ماوس Razer Naga V۲ Hyperspeed با قیمت ۱۰۰ دلار ارزان‌تر از مدل دیگر است و مانند نسل قبل ۱۲ دکمه کوچک در زیر انگشت شست قرار می‌دهد، اما دو دکمه جدید اضافی نیز دارد که در گوشه سمت چپ قرار گرفته‌اند.

مدل دوم ماوس‌های جدید ریزر که Razer Naga V۲ Pro نام دارد و با قیمت ۱۸۰ دلار عرضه می‌شود، مجهز به پنل کناری قابل تعویض است. کاربران می‌توانند بین پنل‌هایی که دو، شش یا ۱۲ دکمه کوچک هستند، یکی را انتخاب کنند، این پنل‌ها با بازی‌های مختلف سازگار هستند. این مدل ماوس گیمینگ با وجود بهره‌مندی از پنل کناری قابل تعویض، از دو دکمه کنار کلیک چپ که در ماوس ۱۰۰ دلاری V۲ Hyperspeed از آن‌ها استفاده شده است، بهره نمی‌گیرد.

شرکت ریزر اعلام کرده است که ماوس V۲ Pro به نسخه جدیدی از غلتک HyperScroll مجهز شده است که اولین بار آن را در ماوس Razer Basilisk V۲ دیده بودیم. کاربران در صورت تمایل می‌توانند از طریق نرم‌افزار Synapse سرعت اسکرول را تغییر دهند. هر دو مدل ماوس جدید شرکت ریزر از بلوتوث و اتصال ۲.۴ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند. مدل V۲ Hyperspeed برخلاف مدل دیگر باتری قابل شارژ ندارد و از باتری قلمی استفاده می‌کند.

ماوس V۲ Pro از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود و با سیستم شارژ بی‌سیم جدید ریزر که با ماوس Razer Basilisk معرفی شد نیز سازگاری دارد. ماوس‌های V۲ Pro و V۲ Hyperspeed از حسگر اپتیکال با دقت ۳۰۰۰۰DPI استفاده می‌کنند و نرخ نمونه‌برداری هزار هرتز دارند.

کد خبر 618830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.