یزد جزو استان‌هایی با بیشترین آمار ابتلا به دیابت است

مدیر مرکز دیابت استان یزد با اشاره به اینکه یزد جزو استان‌های با بیشترین آمار ابتلا به دیابت است، گفت: ۵۴ هزار پرونده در این مرکز ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روح‌الله عرب امروز _شنبه بیست‌ویکم آبان‌ماه_ در نشست خبری که به مناسبت هفته دیابت برگزار شد، اظهار کرد: استان یزد یکی از استان‌های با بالاترین آمار ابتلاء به دیابت است، از این رو با توجه به ضرورت ارائه خدمات درمانی و خدمات پژوهشی و مطالعاتی در این حوزه، مرکز دیابت یزد در سال ۹۳ به همت یکی از خیران آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های این مرکز در حوزه‌های مختلف مرتبط با دیابت انجام می‌شود، ادامه داد: یکی از ویژگی‌های مهم این مرکز، ارائه خدمات درمانی دولتی و با تعرفه مناسب به مراجعه‌کنندگان است، در حال حاضر این مرکز با بهره‌گیری از پزشکان و متخصصان توانمند استان در حوزه‌های مختلف، خدمات درمانی متعددی به بیماران دیابتی ارائه می‌کند.

مدیر مرکز دیابت استان یزد خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ۵۴ هزار پرونده درمانی در این مرکز تشکیل شده و روزانه حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ مراجعه حضوری به این مرکز برای دریافت خدمات درمانی و مشاوره‌ای دارند.

کد خبر 618783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.