عدالت در تقسیم امکانات آموزشی رعایت شود

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بر عدالت در تقسیم امکانات آموزشی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امین سلیمانی امروز _شنبه بیست‌ویکم آبان‌ماه_ با حضور در جمع دانش‌آموزان خوابگاهی یکی از دبیرستان‌های شبانه‌روزی نمونه دولتی شهر جونقان، پس از شنیدن مسائل، مشکلات و پیشنهادهای آن‌ها، اظهار کرد: حفظ و حراست از اموال و فضاهای آموزشی و خوابگاهی باید مورد تاکید قرار گیرد، از این رو عدالت در تقسیم امکانات آموزشی، ورزشی، پرورشی و خوابگاهی از اولویت‌های معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش‌وپرورش استان است.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان استان به بلوغ فکری مناسبی رسیدند و مشکلات را به خوبی شناسایی کرده‌اند، در این راستا لازم است جهت رفع مشکلات، پیشنهادهای قابل اجرا ارائه دهند، ما نیز پیگیر رفع این مسائل و مشکلات خواهیم بود.

اهمیت تلاش برای جبران افت تحصیلی دانش‌آموزان

پژمان خلفیان، معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به مقایسه نتایج امتحانات در دو سال تحصیلی گذشته، اظهار کرد: از دانش‌آموزان خواست جهت جبران افت تحصیلی ناشی از آموزش مجازی در دوران شیوع کرونا، در کلاس‌های رفع اشکال و جبرانی شرکت کرده و از اوقات خود در خوابگاه جهت تقویت بنیه علمی و تحصیلی خود استفاده کنند.

وی گفت: ایجاد تنوع در فضا و برنامه‌های خوابگاه باعث ایجاد شور و نشاط و انگیزه خواهد شد که دانش‌آموزان با شرکت در برنامه‌های فوق برنامه و ارائه نظرات خود و عملی کردن آن می‌توانید باعث ایجاد این تنوع شوند.

به گزارش ایمنا، شرکت در جلسه شورای دبیران، بازدید از خوابگاه دانش‌آموزی، شنیدن مسائل و مشکلات دانش‌آموزان، از دیگر برنامه‌های بازدید معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان از مدرسه نمونه دولتی جونقان شهرستان فارسان بود.

کد خبر 618745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.