ضرورت جهت‌دهی پایان‌نامه‌ها به سمت رفع نیازهای موجود

سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، گفت: پایان‌نامه‌ها به سمت رفع نیازهای استان چهارمحال و بختیاری جهت‌دهی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، الهام رئیسی امروز _‌شنبه بیست و یکم آبان‌ماه_ در حاشیه جلسه انعقاد تفاهم‌نامه با اداره‌کل زندان‌ها و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان، اظهار کرد: این تفاهم‌نامه‌ها طی جلساتی جداگانه با حضور ریاست دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد، مدیرکل اداره زندان‌ها و رئیس مرکز تحقیقات منابع طبیعی استان، سرپرست پژوهشکده علوم پایه و جمعی از مدیران و کارشناسان مربوطه، به امضا رسید.

وی افزود: این تفاهم‌نامه‌ها در راستای ایجاد و گسترش تعاملات و همکاری علمی، تحقیقاتی و آموزشی و تلاش جهت تأسیس ظرفیت‌های بالقوه جدید و به‌کارگیری ظرفیت‌های بالفعل موجود که مبتنی بر آن بتوان به توسعه مراودات و تعاملات با هدف اعتلای سازمانی و فعالیت‌های مشترک با هدف رفع معضلات کشور منعقد شد.

سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: از محورهای همکاری ذکر شده در این تفاهم‌نامه می‌توان به انجام مطالعات پژوهشی و فناوری در زمینه توسعه دانش فنی و انتقال فناوری‌های مورد نیاز طرفین در زمینه‌های مشترک و مورد نیاز استان، ارائه خدمات علمی، نظارتی و مشاوره‌ای مورد درخواست و توسعه و بومی سازی فناوری‌های مورد نیاز این اداره و مرکز تحقیقات اشاره کرد.

وی افزود: کمک به ارتقای علمی طرفین در قالب برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، انجام پروژه‌های پژوهشی مشترک و یا در قالب پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی و جهت‌دهی پایان‌نامه‌ها به سمت نیازهای استان و بهره‌مندی از امکانات آزمایشگاهی، کارگاهی و کتابخانه‌ای طرفین از دیگر زمینه‌های همکاری مشترک ذکر شده در متن این تفاهم‌نامه است. مدت اجرای این تفاهم‌نامه دو سال خواهد بود.

کد خبر 618687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.