دریافت خودروی خدماتی رایگان برای شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر خور گفت: با پیگیری‌های مدیریت شهری، شهرداری خور به عنوان نخستین شهرداری در استان اصفهان در سال جاری، یک خودروی خدماتی رایگان دریافت کرد.

رسول ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از دریافت خودروی رایگان خدماتی خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری شورای اسلامی و شهرداری خور و با تلاش نماینده مردم شهرستان‌های نائین و خوروبیابانک، یک خودروی خدماتی رایگان به شهرداری خور به عنوان نخستین شهرداری در استان اصفهان، اهدا شد.

وی با بیان اینکه این اتفاق پس از حدود ۱۰ سال برای شهرداری خور رخ داد، افزود: قیمت تقریبی این خودروی خدماتی بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برآورد شده است، هم‌اکنون در پارکینگ شهرداری قرار دارد و به زودی به شبکه خدمات‌رسانی شهر اضافه می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر خور خاطرنشان کرد: یکی دیگر از پیگیری‌هایی که امیدواریم در سال جاری به نتیجه برسد، اختصاص یک دستگاه لودر به شهرداری است که در دستور کار قرار گرفته است و از طریق یکی از بخشنامه‌های منتشر شده وزرات کشور به صورت مشارکتی واگذار می‌شود، این اقدام می‌تواند گامی در راستای کسب درآمد پایدار برای شهرداری باشد.

ایزدی تصریح کرد: بخش بیشتر پیگیری‌ها در سفر سازمان اورژانس کشور به منظور پیگیری مسائل و مشکلات اورژانس شهرستان خوروبیابانک و در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور انجام شد و در خصوص مسائل مالی و تأمین قیر برای آسفالت معابر و ماشین‌آلات اقداماتی در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: در این دیدار نماینده مردم شهرستان‌های نائین و خوروبیابانک، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر خور با معاون وزیر کشور دیدار داشتند و در خصوص برخی از مشکلات شهری و منابع مالی صحبت‌هایی انجام شد.

کد خبر 618477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.