مقاومت البرز ۳ _ گیتی‌پسند ۳/ پیروزی گیتیزن‌ها در الکلاسیکو سوخت شد!

تیم‌های فوتسال مقاومت البرز و گیتی‌پسند اصفهان در هفته سیزدهم لیگ‌برتر به تساوی سه بر سه رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال ایران امروز با انجام چهار دیدار پیگیری شد و در مهم‌ترین آن، تیم‌های مقاومت البرز و گیتی‌پسند اصفهان از ساعت ۱۶ در البرز، برابر یکدیگر قرار گرفتند؛ در نهایت این دیدار با تساوی سه بر سه و تقسیم امتیازات خاتمه یافت.

برای مقاومت، سهیل جامدی، علی ابراهیمی و مهدی نوروزی گلزنی کردند و گل‌های تیم گیتی‌پسند نیز توسط فرهاد توکلی (دو گل) و علی‌اصغر حسن‌زاده به‌ثمر رسید.

شاگردان محمد کشاورز، گل نخست بازی را وارد دروازه میزبان کردند، اما با دریافت دو گل از مقاومت عقب افتادند. در ادامه گیتی‌پسند به بازی برگشت و دوباره نوبت به البرزی‌ها رسید که پیش بیفتند و در نهایت گیتیزن‌ها گل تساوی‌بخش را به ثمر رساندند تا بازی حساس و جذاب دو تیم برنده‌ای نداشته باشد.

گیتی‌پسند هفته گذشته الکلاسیکوی فوتسال ایران را از مس برد، اما با فرصت‌سوزی امروز مقابل گربه‌سیاه خود و پیروزی مس سونگون در دیگر بازی، پس از پایان نیم‌فصل نخست فاصله‌اش با حریف سونگونی در صدر جدول به سه امتیاز رسید. همچنین مقاومت که اوضاع خوبی را در فصل جاری سپری نمی‌کند با کسب پنجمین تساوی، هشت‌امتیازی شد و در جایگاه سیزدهم جدول باقی‌ماند.

مدعی عنوان قهرمانی لیگ‌برتر، روز سوم آذرماه در نخستین بازی نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ‌برتر در تهران برابر سفیرگفتمان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 618457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.