وصول ۵۰ درصدی درآمد شهرداری در نیمه نخست سال

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به وصول ۵۰ درصدی درآمد شهرداری در نیمه نخست سال گفت: این اتفاق برای نخستین سال در طول سال‌های گذشته است که چنین میزانی تحقق درآمد در شهرداری یزد صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عزیزالله سیفی امروز _ پنجشنبه نوزدهم آبان‌ماه _ در نشست کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد تمام تلاش خود را به کار بسته که بهترین خدمات را به شهروندان ارائه کند گفت: در این دوره مدیریت شهری پروژه‌های نیمه تمام بسیاری به بهره‌برداری رسید و در کنار تمام اقداماتی که از این دست صورت می‌گیرد، باید پروژه تأثیرگذار جدیدی در سطح شهر رخ دهد.

وی عملکرد شهرداری در مدیریت خسارت‌های سیل را مناسب ارزیابی کرد و گفت: با این وجود لازم است که در بحث سیما و منظر شهری و نصب المان‌های مناسب هم اقدامات خوبی صورت گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به وصول نزدیک به ۵۰ درصد درآمد شهرداری در سال جاری، گفت: این اتفاق برای نخستین سال در طول سال‌های گذشته است که چنین میزانی تحقق درآمد در شهرداری یزد صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بحث ترافیک در سطح شهر یزد به صورت جدی مشکل‌ساز شده عنوان کرد: در ساعت‌های زیادی خیابان‌های شهر یزد به شدت با ترافیک سنگین روبه‌رو می‌شود؛ اگر واقعاً نیاز به ایجاد معابر جدید برای رفع این مشکل هست یا نیاز به پروژه‌های بیشتر در زمینه اصلاح هندسی تقاطع‌ها وجود دارد باید اقدام لازم صورت پذیرد تا این مشکل مردم برطرف شود.

سیفی با اشاره به آغاز به‌کار ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری یزد، گفت: سال گذشته اقدامات و زحمات بسیار زیادی صورت گرفته بود و شهر یزد از لحاظ نظافت زبانزد خاص و عام شده بود.

وی تصریح کرد: با این وجود امسال انتظار می‌رود که امسال برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایام نوروز با کمیت و کیفیت بسیار بالاتر انجام شود تا رضایت هرچه بیشتر شهروندان و مسافران نوروزی فراهم شود.

کد خبر 618410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.