افزایش قیمت تخم‌مرغ را به حساب مرغداران نگذارید

مدیرعامل اتحادیه مرغ تخم‌گذار اصفهان گفت: افزایش قیمت تخم‌مرغ بازار، نباید به پای تولیدکنندگان گذاشته شود، زیرا این هزینه به جیب آنان نمی‌رود و همچنان در ضرر هستند و با قیمت پایینی تخم‌مرغ را می‌فروشند.

خسرو منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص افزایش قیمت هر شانه تخم‌مرغ به ۱۰۰ هزار تومان، اظهار کرد: این افزایش قیمت متوجه مرغداران نیست و آن‌ها همچنان با قیمت‌های پیشین تخم‌مرغ را به فروش می‌رسانند، این افزایش قیمت‌ها کاملاً ناشی از عملکرد اصناف و شبکه توزیع است.

وی افزود: قیمت مصوب هر شانه تخم‌مرغ ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان برای مرغداران و ۳۹ هزار و ۸۰۰ تومان برای مصرف‌کننده است.

مدیرعامل اتحادیه مرغ تخم‌گذار اصفهان گفت: قیمت تمام شده تخم‌مرغ برای مرغداران ۴۸ هزار تومان است و دولت کاملاً این موضوع را تأیید کرده اما با توجه به شرایط موجود، هنوز اقدام به اعلام افزایش قیمت تخم‌مرغ نکرده است.

منصوری اضافه کرد: مسئولان دولتی شرایط مرغداران را بررسی کرده‌اند و کاملاً بر این موضوع که قیمت تخم‌مرغ باید افزایش یابد، توافق نظر دارند اما هنوز اقدام عملی در این خصوص انجام نشده است.

وی تاکید کرد: نباید افزایش قیمتی که در بازار است به پای تولیدکنندگان گذاشته شود، زیرا این هزینه به جیب آنان نمی‌رود و تولیدکنندگان همچنان در ضرر هستند و با قیمت پایینی تخم‌مرغ را می‌فروشند.

مدیرعامل اتحادیه مرغ تخم‌گذار اصفهان گفت: قیمت مصرف‌کننده اکنون بسیار بالاست که ناشی از زیاده‌خواهی و اجحاف‌هایی است که در شبکه توزیع وجود دارد.

کد خبر 618361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.