مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا؛ ۱۸ آبان‌ماه

مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا نظیر همسرکشی با متادون، یک کشته در تصادف موتورسیکلت با پراید، ۱۶۱ کیلوگرم موادمخدر در نی ریز کشف شد، قتل با گلوله فروشندگان مواد مخدر و رهایی گروگان از چنگال آدم‌ربایان بین‌المللی را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _چهارشنبه هجدهم آبان‌ماه_ به شرح زیر است:

بررسی‌های ویژه قضائی در پرونده همسرکشی با متادون، در حالی ابعاد جدیدی از این جنایت تکان دهنده را فاش کرد که دو متهم دیگر نیز به خاطر همدستی با زن جوان دستگیر شدند و مقابل میز عدالت ایستادند. این قتل هولناک که فقط با ارسال یک پیامک به فرد غریبه لو رفت و به ماجرایی عجیب و پیچیده تبدیل شد، از نیمه دوم مهر گذشته هنگامی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان از تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه خودروی سواری پراید در پل شریعتی که منجر به جان باختن راکب موتورسیکلت شد، خبر داد.

بیشتر بخوانید

امروز وقت رسیدگی به یک پرونده قتل بوده است که طرفین پرونده در دادگستری با هم درگیر و این درگیری منجر به تیراندازی بین طرفین می‌شود و بر اثر آن شش نفر از خانواده قاتل و دو نفر از عابرین و رهگذران مجروح می‌شوند.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مأموران پلیس شهرستان نی‌ریز با هوشیاری موفق شدند در بازرسی از یک سواری پژو ۱۶۱ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف کنند.

بیشتر بخوانید

سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی البرز، اظهار کرد: ساعت یک بامداد بیست‌ودوم مهرماه خبری مبنی بر کشف یک جسد در شهرک ۱۱۰ شهر فردیس به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام و بلافاصله مأموران کلانتری ۱۶ طالقانی و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان به محل اعلامی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

بنا به گفته مسئولان دانشگاه شیراز، یک دانشجوی پسر سال سوم رشته مهندسی کامپیوتر مقطع کارشناسی دانشگاه شیراز ساعت ۱۶ روز گذشته به دلایل نامشخص خود را از سالن قرائت خانه در طبقه سیزدهم خوابگاه شهید مفتح کوی ارم دانشگاه شیراز به پایین پرت کرد.

بیشتر بخوانید

ساعت چهار بامداد امروز دوشنبه شانزدهم آبان‌ماه، مأموران کلانتری ۱۳۶ فرجام در تماس تلفنی کشف جسد مرد جوانی را در پارک جنگلی لویزان به بازپرس کشیک قتل پایتخت گزارش کردند.

بیشتر بخوانید

رسیدگی به قتل مرد جوان در سفره خانه‌ای واقع در خیابان هنگام روز گذشته در دستور کار محمدحسین زارعی بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت. در بررسی‌های اولیه مشخص شد که درگیری بین مشتریان این سفره خانه به چاقوکشی توسط یکی از آنها منجر شد که در این بین جوان ۳۶ ساله به دلیل اصابت ضربات چاقو و شدت جراحت وارد شده جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید

سردار هادی شیرزاد رئیس پلیس بین‌الملل فراجا، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر ربایش یک نفر با هویت معلوم در یکی از کشورهای همسایه توسط افرادی ناشناس، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس بین‌الملل فراجا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با وقوع آدم‌ربایی یک دختر خردسال در غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

کد خبر 618294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.