یک کشته در تصادف موتورسیکلت با پراید

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان از تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه خودروی سواری پراید در پل شریعتی که منجر به جان باختن راکب موتورسیکلت شد، خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۲۰:۳۸ شب گذشته سه‌شنبه هفدهم آبان‌ماه یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه خودروی سواری پراید در پل شریعتی شهر اصفهان تصادف کردند که بلافاصله مأموران پلیس راهور در محل حضور یافته و به بررسی کارشناسی علت حادثه پرداختند.

وی افزود: در این حادثه راکب ۲۹ ساله موتورسیکلت از جلو به پهلو با خودروی سواری پراید برخورد کرده بود که بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس راهور پس از بررسی دقیق ابعاد حادثه در نهایت راننده خودروی سواری پراید را به علت تغییر مسیر ناگهانی مقصر تشخیص دادند که در این خصوص صورت جلسه تنظیم و راننده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه راکب موتورسیکلت بدون کلاه ایمنی بوده است، از این رو بار دیگر بر استفاده از این وسیله برای ایمنی و جلوگیری از ضربات وارده به سر راکبان موتورسیکلت در هنگام تصادفات تاکید می‌کنیم، گفت: اگر این فرد از کلاه ایمنی استفاده کرده بود، حداقل مجروح می‌شد، اما جانش را از دست نمی‌داد.

کد خبر 618242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.