طرح جامع تبلیغات و مبلمان شهری اراک تدوین می‌شود

رئیس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اراک از تهیه و تدوین طرح جامع تبلیغات و مبلمان شهری اراک خبر داد.

محمد عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کلید مفقوده مبلمان شهری، تدوین نشدن یک طرح جامع مدون و سالم است، از این رو تلاش می‌کنیم در حوزه نما و فضای شهری گام‌های مؤثری برداریم.

وی با بیان اینکه درحال‌حاضر بدون هیچ دستورالعمل خاصی پوستر، بنر و آگهی‌های تبلیغاتی در سطح شهر اراک نصب می‌شود، ادامه داد: طرح جامع تبلیغات و مبلمان شهری در کارگروهی که به این موضوع اختصاص داده شده است، دنبال می‌شود و درحال‌حاضر دانشگاه آزاد به عنوان مشاور این طرح با مشورت و هماهنگی شورای اسلامی در حال تدوین طرح است تا بتوان از این طریق تبلیغات محیطی سطح شهر اراک را از این حالت آشفته به یک حالت سازمان یافته درآورد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اراک ادامه داد: با تهیه این طرح محدوده‌هایی از شهر که نیازمند نصب مبلمان شهری و ایجاد ایستگاه‌های مکث است، در قالب یک ساختار کلی و فراگیر شناسایی خواهد شد و شهرداری موظف است با انجام مناقصه و گرفتن پیمانکار این طرح را به صورت هدفمند اجرا کند.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری مشکلات ساکنان محلات شهر در موضوعات خدمات شهری اعم از پسماند، فضای سبز، نظافت و رفت‌وروب شهری، سد معبر و سایر خدمات از دیگر موضوعاتی است که در کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری دنبال می‌شود.

عسگری افزود: به درخواست شهرداری، مطالبات مردمی و نیازسنجی‌های انجام شده پیرامون موضوعاتی همچون ایمنی کار و تهیه تجهیزات و لوازم آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، بهسازی و مرمت ایستگاه‌های آتش‌نشانی، پیگیری خط انتقال پساب، تعیین تکلیف زمین ۳۲ هکتاری، ساماندهی قبور مطهر شهدا، بهسازی و نوسازی مبلمان و فضای سبز آرامستان، پیگیری وضعیت بانک اطلاعاتی شرکت اکو در زمینه تفکیک زباله از مبدا نیز در کمیسیون خدمات شهری شورا در حال پیگیری است.

کد خبر 618275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.