لزوم هم‌افزایی دستگاه‌ها در اجرای طرح‌های شهری

شهردار شهرکرد گفت: شهرداری به منظور انجام مطلوب پروژه‌ها به هم‌افزایی دستگاه‌ها و مشارکت شهروندان در اجرای طرح‌ها نیاز دارد که منجر به تسهیلگری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _چهارشنبه هجدهم آبان‌ماه_ در دیدار با مدیرکل دادگستری استان، اظهار کرد: قوانین شهرداری چندین سال است، تدوین و به‌روزرسانی نشده و ممکن است خلأهایی وجود داشته باشد که متناسب با نیاز شهرها نباشد، اما معیار ما عمل به قانون است.

وی با بیان اینکه شهرداری وظایف بی‌شماری دارد، افزود: پروژه‌های شهری در راستای توسعه و آبادانی شهر است و باید اتفاقات خوبی را در شهر رقم بزنیم.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: شهرکرد پتانسیل بالقوه خوبی دارد و مانند یک زمین بکر است که کار کردن در آن دشوار است، اما محصول آن یک حاصلخیز و شیرینی آن برای عموم مردم است؛ بنابراین انجام کار باید با دقت نظر، رعایت اصول و منافع شهر انجام شود که عزم راسخ و جدیت در کار را می‌طلبد.

واحدیان تصریح کرد: شهرداری به منظور انجام مطلوب پروژه‌ها به هم‌افزایی دستگاه‌ها و مشارکت شهروندان در اجرای طرح‌ها نیاز دارد که منجر به تسهیلگری می‌شود؛ لذا قصد داریم اعتمادسازی را میان مردم و مدیریت شهری ایجاد کنیم تا آهنگ توسعه و رشد در شهرکرد افزایش یابد.

کد خبر 618183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.