۷۲ حامی ساکن خارج کشور از "محسنین" کمیته امداد حمایت می‌کنند

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری، گفت: ۷۲ حامی ساکن خارج کشور از ۸۲۲ فرزند محسنین و یتیم تحت حمایت کمیته امداد این استان حمایت می‌کنند. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، جاسم محمدی امروز _چهارشنبه هجدهم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران با تقدیر از حس نوع‌دوستی حامیان و نیکوکاران، اظهار کرد: ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت با مشکلات اقتصادی از جمله تأمین هزینه‌های تحصیل مواجه هستند که خیران و نیکوکاران می‌توانند با واریز ماهیانه مبالغ دلخواه به حساب فرزندان معنوی خود بخشی از این هزینه‌ها را پرداخت کنند.

وی با اشاره به حمایت نیکوکاران ساکن خارج کشور از ایتام و فرزندان محسنین، افزود: طی شش ماهه نخست امسال، این حامیان یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را از طریق این نهاد به دست ایتام و فرزندان محسنین استان رسانده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه میزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی این حامیان نسبت به مدت شش ماه سال گذشته ۵۴ درصد افزایش داشته است، ادامه داد: ۷۲ حامی ساکن خارج کشور از ۸۲۲ فرزند محسنین و یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان حمایت می‌کنند.

وی ادامه داد: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در «طرح محسنین» و «اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir وemdad.ir/ekram یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام و با پرداخت ماهیانه مبالغ دلخواه سهمی در رشد و بالندگی این خانواده‌ها داشته باشند.

محمدی اضافه کرد: کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای پرداخت کمک‌های غیرحضوری برای فرزندان معنوی شما در نظر گرفته شده است.

کد خبر 618171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.