تداوم ریزش بیت کوین

بازار رمزارزها امروز هم روند نزولی در پیش گرفت؛ بیت‌کوین با ریزش سنگین ۶درصدی به کانال ۱۸هزار دلار وارد شد، براساس ساختار تکنیکال این رمزارز پیش‌بینی بینی شده است که روند بیت‌کوین به صورت نزولی تداوم داشته باشد و طبق برخی از سناریوها، افت آن تا محدوده ۱۴ هزار دلار نیز امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در بازار امروز اتریوم با افت ۱۲ درصدی در محدوده یک هزار ۳۰۰ دلار و بایننس با افت ۲.۳۱ درصد به سطح ۳۱۶ دلار رسید؛ شاخص ترس و طمع از ۳۱ واحد به ۲۹ کاهش یافته که این به معنای افزایش ترس شدید در بازار است.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۱۸ هزار ۴۰۰ دلار

تغییرات: افت ۶.۸۶ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۳۰۱ دلار

تغییرات: افت ۸.۶۱ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۳۱۷ دلار و سه سنت

تغییرات: افت ۱.۲۸ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۸۶ دلار

تغییرات: افت ۱۰.۷۰ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۳۶۸ دلار

تغییرات: افت ۲.۹۹ درصدی

سولانا (SOL): ۲۰ دلار و ۳۸ سنت

تغییرات: افت ۲۰.۰۷ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۸۷ دلار

تغییرات: افت ۱۳.۲۱ درصدی

پالیگان (Polygon): ۹۷ سنت

تغییرات: افت ۹.۳۸ درصدی

پولکادات (DOT): شش دلار و ۲۵ سنت

تغییرات: افت ۵.۳۵ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۱۶ دلار

تغییرات: رشد ۲.۰۱ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۵ دلار و ۵۴ سنت

تغییرات: افت ۱۵.۵۴ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

تداوم ریزش بیت کوین

حمایت: ۱۸ و ۹۵۷ هزار دلار

مقاومت: ۲۰ هزار ۶۷۵ دلار سقف کانال نزولی

پیش‌بینی: روز گذشته احتمال دادیم که بیت کوین در محدوده ۱۸ هزار ۹۵۷ دلار بازگردد، اما با تداوم روند نزولی سطح مهم حمایتی این رمزارز از دست رفت که در تصویر مشخص است، پیش‌بینی می‌شود روند نزولی تا سطح ۱۴ هزار دلار تداوم یابد.

(سیگنالی درخصوص خریدوفروش نیست.)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۰.۷۲ درصد

دامیننس اتریوم: ۱۹.۳۲ درصد

تداوم ریزش بیت کوین

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است، یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها: ۸۲۱ میلیارد ۲۲۲ میلیون دلار

ارزش بازار حوزه دیفای: ۴۰ میلیارد ۲۲۱ میلیون دلار

تداوم ریزش بیت کوین شاخص ترس و طمع

کاهش شاخص از ۳۱ واحد به ۲۹، پیش‌بینی تداوم روند نزولی شاخص ترس و طمع طی روزهای آینده

تداوم ریزش بیت کوین

اخبار بازار رمزارزها

نگرانی نمایندگان مجلس آمریکا نسبت به وضع سریع قوانین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار

دو نماینده مجلس ایالات متحده از کمیسیون بورس و اوراق بهادار درمورد روند قانون‌گذاری‌اش درخواست پاسخ‌گویی کرده‌اند. این درخواست به‌دنبال گزارشی از بازرس کل کمیسیون بورس و اوراق بهادار مطرح شد.

این گزارش نگرانی‌هایی را درباره اینکه این کمیسیون در تلاش است تا قوانین بسیاری را با سرعت زیاد وضع کند، ایجاد کرده بود. این نمایندگان از گری گنسلر خواسته‌اند تا حداکثر تا شانزدهم نوامبر به درخواست آن‌ها پاسخ دهد.

مدیرعامل بایننس می‌گوید که قصد دشمنی با FTX را ندارد

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس گفت که از واکنش‌ها نسبت به خبر شروع فروش توکن‌های FTT توسط صرافی‌اش شگفت‌زده شده است. او در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «اینکه این اتفاق موجب ایجاد چنین بحث‌هایی شود، غافل‌گیرکننده بود». با بالاگرفتن تنش‌ها میان بایننس و FTX، ژائو گفت که بر روی ساختن تمرکز کرده است نه جنگیدن.

استارتاپ جستجوی غیرمتمرکز سپانا ۱۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرد

استارت‌آپ جست‌وجوی غیرمتمرکز سپانا (Sepana) اعلام کرد که به‌تازگی ۱۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است. شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر هک وی‌سی و پیتانگو فرست رهبری این دور از تأمین مالی سپانا را برعهده داشتند.

پروتکل لبز، لاتیس کپیتال و بالاجی سرینیواسان نیز در این رویداد جذب سرمایه مشارکت کردند. سپانا که توسط دو برادر به نام‌های دنیل و دیوید کیس تأسیس شد، قصد دارد محتوای وب۳ همچون سازمان‌های غیرمتمرکز خودگردان (DAO) و توکن‌های غیرمثلی (NFT) را از طریق ابزار جست‌وجوی خود قابل‌کشف‌تر کند.

داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهند که صرافی FTX برداشت‌ها را متوقف کرده است

براساس داده‌های درون زنجیره‌ای، به‌نظر می‌رسد که صرافی FTX که در نبرد با بایننس به سر می‌برد، پردازش درخواست مشتریان برای برداشت وجه از پلتفرم خود را متوقف کرده است. این داده‌ها حاکی از آن هستند که آخرین تراکنش خروجی از FTX در بلاک‌چین اتریوم، بیش از دو ساعت اخیر انجام شده است. این اتفاق در بلاک چین‌های سولانا و ترون نیز رخ داده است.

مناقشه بین بایننس و FTX می‌تواند آسیب بزرگی به فضای ارزهای دیجیتال برساند

استار ژو، بنیان‌گذار صرافی اوکی ایکس (OKX)، اخیراً نگرانی خود را درباره مناقشه بین صرافی‌های بایننس (Binance) و اف‌تی‌ایکس (FTX) را ابراز کرده است. وی در توئیت اخیر خود نوشت: اگر توکن صرافی FTX مانند توکن لونا باعث ریزش بهای بیت کوین و آلت کوین‌ها شود، هیچ‌کس از این حادثه منتفع نخواهد شد و این دو صرافی باید با هم به توافق برسند. به عقیده ژو، اگر این سقوط روی دهد، کاربران و از همه مهم‌تر قانون‌گذاران، اعتماد خود نسبت به ارزهای دیجیتال را از دست خواهند داد.

نقشه بازار

تداوم ریزش بیت کوین

کد خبر 618159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.