هرگونه وحدت‌شکنی آب به آسیاب دشمن ریختن است

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده خمینی‌شهر با بیان اینکه مجلس نماد وحدت قومیتی، مذهبی و ادیان است، گفت: هرگونه وحدت‌شکنی آب به آسیاب دشمن ریختن است که به این نکته باید دقت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز _سه‌شنبه هجدهم آبان‌ماه_ مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر محمدتقی نقدعلی اظهار کرد: توجه کنید اساس پیروزی انقلاب اسلامی، تداوم انقلاب اسلامی، روحیه استقلال و آزادی کشور در گرو وحدت در کشور است.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی نماد وحدت قومیتی، مذهبی و ادیان است که همه ادیان، اقوام و مذاهب اینجا هستند؛ طبیعتاً هرگونه وحدت‌شکنی آب به آسیاب دشمن ریختن است که به این نکته باید دقت کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر به تاریخ سیستان‌وبلوچستان نگاه کنید، همیشه بلوچ‌ها مدافع ایران، مدافع استقلال ایران و مبارزان جدی استعمار و استکبار انگلیس بوده‌اند و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای می‌فرمایند که بلوچ‌ها وفادار، میهن‌دوست و ضد تجزیه ایران هستند. اینها فرصت‌های ما هستند.

قالیباف با تاکید بر اینکه وحدت در کشور باید حفظ شود، افزود: امروز دشمنان انقلاب اسلامی و در رأس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی، عمل‌هایی انجام می‌دهند که عکس‌العمل در مقابل حرکت‌های انقلابی و اثر انقلاب اسلامی و قدرت ایران عزیز ما است. وحدتمان را باید حفظ کنیم و ان‌شاالله پیش برویم.

کد خبر 618095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.