آسفالت‌ریزی در زنجان به محلات کم‌برخوردار رسید

رئیس سازمان عمران شهرداری زنجان گفت: شهرداری در راستای تحقق عدالت فضایی و توزیع متوازن خدمات اقدام به آسفالت‌ریزی معابر و خیابان‌ها در محلات کم‌برخوردار شهر کرده است.

سعید رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری در راستای ساماندهی وضعیت آرامستان، آسفالت‌ریزی را آغاز کرده و تاکنون ۶۰۰ تن آسفالت‌ریزی توسط این سازمان انجام شده است.

وی با بیان اینکه ساماندهی محوطه آرامستان نیازمند دو هزار تن آسفالت است، افزود: آسفالت‌ریزی آرامستان نیازمند زیرسازی بود، این کار به صورت مستمر در حال انجام است و امیدواریم در اسرع وقت به پایان برسد.

رئیس سازمان عمران شهرداری زنجان با بیان اینکه جهت ادامه نهضت آسفالت‌ریزی تمام خیابان‌های کوی وحدت (خان‌دره) لکه‌گیری شد، خاطرنشان کرد: تمام خیابان‌های کوی وحدت توسط واحد عمرانی شهرداری منطقه دو لکه‌گیری و خیابان‌های وحدت یک و چهار به طور کامل آسفالت‌ریزی شده است.

رضایی با بیان اینکه از ابتدای مهرماه تاکنون ۱۲۰ تن آسفالت برای لکه‌گیری در سطح منطقه کوی وحدت استفاده شده است، تصریح کرد: ️لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی معابر، کوی‌ها و خیابان‌های کوی فرهنگ با توجه به شرایط جوی در حال اجرا بوده و لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی معابر و خیابان‌های کوی فرهنگ (علی‌آباد) با بیش از دو هزار تن انجام شده است.

وی تاکید کرد: کوی فرهنگ از شهرک‌های قدیمی زنجان با بیش از ۲۰ هزار نفر جمعیت در غرب شهر زنجان است، با توجه به تراکم معابر و محله‌ها ترمیم و لکه‌گیری نوار حفاری از فروردین‌ماه آغاز شده و عملیات لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی آن در حال انجام است.

رئیس سازمان عمران شهرداری زنجان گفت: همزمان با نهضت آسفالت، لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی معابر، کوچه‌ها و خیابان‌های محله بی‌سیم آغاز و با بیش از ۱۳ هزار تن آسفالت انجام شده است، از این مقدار بیش از پنج تن به صورت مکانیزه و ۸۵۰۰ تن به صورت دستی انجام شده است.

وی با بیان اینکه محله بی‌سیم از محله‌های قدیمی زنجان است و بیش از ۳۰ هزار نفر جمعیت دارد، افزود: با توجه به تراکم معابر و محله‌های این منطقه قدیمی، ترمیم، لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی از خردادماه سال جاری آغاز شده است و تاکنون ادامه دارد.

کد خبر 618091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.