مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا؛ ۱۷ آبان‌ماه

مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا نظیر تیرباران خونین ۸ زن و مرد جلوی دادگستری، دستگیری ۲ سارق کابل و انتقال شبکه برق‌رسانی، خودکشی یک دانشجو از طبقه ۱۳ خوابگاه، کشف ۱۰۰ میلیارد کالای قاچاق و کشف ۱۳۷ خودروی مسروقه را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _سه‌شنبه هفدهم آبان‌ماه_ به شرح زیر است:

امروز وقت رسیدگی به یک پرونده قتل بوده است که طرفین پرونده در دادگستری با هم درگیر و این درگیری منجر به تیراندازی بین طرفین می‌شود و بر اثر آن شش نفر از خانواده قاتل و دو نفر از عابرین و رهگذران مجروح می‌شوند.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان از دستگیری دو سارق کابل و انتقال شبکه برق‌رسانی و مخابرات و کشف ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید

بنا به گفته مسئولان دانشگاه شیراز، یک دانشجوی پسر سال سوم رشته مهندسی کامپیوتر مقطع کارشناسی دانشگاه شیراز ساعت ۱۶ روز گذشته به دلایل نامشخص خود را از سالن قرائت خانه در طبقه سیزدهم خوابگاه شهید مفتح کوی ارم دانشگاه شیراز به پایین پرت کرد.

بیشتر بخوانید

جانشین فرمانده انتظامی تهران گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در طرح رعدحدود ۶۰۴ سارق دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید

رسیدگی به این پرونده از نیمه آبان سال گذشته با اعلام گزارش یک درگیری خونین در خیابان بنی‌هاشم تهران آغاز شد. پس از آن مأموران کلانتری ۱۲۰ سیدخندان به محل اعزام شدند و مشخص شد که درگیری میان سرنشینان یک دستگاه پراید با مردی مغازه‌دار و برادرش رخ داده و در جریان آن صاحب مغازه به نام شهرام در اثر ضربه میله آهنی نیمه جان روی زمین افتاده و ضاربان هم از محل متواری شده‌اند.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی یگان امداد پلیس پایتخت گفت: در ۱۵ روز گذشته ۱۳۷ خودروی سواری مسروقه توسط کارکنان یگان شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید

ساعت چهار بامداد امروز دوشنبه شانزدهم آبان‌ماه، مأموران کلانتری ۱۳۶ فرجام در تماس تلفنی کشف جسد مرد جوانی را در پارک جنگلی لویزان به بازپرس کشیک قتل پایتخت گزارش کردند.

بیشتر بخوانید

سردار هادی شیرزاد رئیس پلیس بین‌الملل فراجا، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر ربایش یک نفر با هویت معلوم در یکی از کشورهای همسایه توسط افرادی ناشناس، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس بین‌الملل فراجا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با وقوع آدم‌ربایی یک دختر خردسال در غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

مادر این دانش‌آموز کلاس هفتم اعلام کرده است که صبح امروز به خاطر نامساعد بودن حال دخترشان و پیگیری درسی به مدرسه مراجعه کرده و هنگام بازگشت با جسد بی‌جان وی در محوطه واحد مسکونی مواجه می‌شود.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از افزایش ۸۸ درصدی کشف سرقت خودرو در هفت ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید

آبان‌ماه جاری، مرد جوانی با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و گفت: چند وقتی می‌شود که از همسرم جدا شدم و با دخترم در شهرک غرب زندگی می‌کنم، اما روز گذشته همسرم به خانه مراجعه کرد و هنگامی که در خانه حضور نداشتم، دخترم را ربود. جست‌وجو برای یافتن دختر و همسرم را آغاز کردم اما خیلی زود متوجه شدم آنها به دبی رفته‌اند این در حالی است که من اجازه خروج دخترم را از کشور صادر نکرده‌ام.

بیشتر بخوانید

کد خبر 618059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.