ویژگی‌های اصلی اوپو Find N2 فاش شد

اسکرین‌شات‌های جدید ارائه شده از اوپو Find N2 بعضی از ویژگی‌های این محصول مانند نمایشگر تاشوی آن را نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، انتظار می‌رود اوپو دو گوشی هوشمند تاشو معرفی کند، یکی از محصولات با نام Find Flip و دیگری به عنوان جانشین Find N کنونی وارد بازار خواهد شد. تاکنون مشخصات زیادی از این دو محصول ارائه نشده است، اما به‌تازگی بعضی از مشخصات اصلی Find N2 در دسترس قرار گرفته است. اسکرین‌شات‌های نمونه آزمایشی اوپو Find N2 بعضی از ویژگی‌های این گوشی تاشو را ارائه کرده است.

نسل جدید گوشی تاشوی پرچم‌دار اوپو از تراشه Snapdragon 8 Gen 1 بهره می‌برد. Find N2 نیز به تراشه MariSilicon مجهز شده است تا تجربه عکاسی در نور کم را بهبود ببخشد. همچنین احتمال دارد این دستگاه با بهینه‌سازی‌های Hesselblad عملکرد تصویربرداری بهتری ارائه دهد. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد جانشین Find N از صفحه‌نمایش LTPO AMOLED بهره خواهد برد.

از دیگر مشخصات احتمالی این دستگاه می‌توان به بدنه پشتی از جنس چرم مصنوعی اشاره کرد. این محصول به صورت پیش‌فرض پوسته سفارشی ColorOS 13 را اجرا خواهد گرفت. به نظر می‌رسد اوپو Find N2 از حسگر اثرانگشت تعبیه شده در لبه کناری استفاده خواهد کرد که مانند مدل قبل با دکمه پاور یکپارچه شده است.

گوشی ذکر شده تاشو احتمالاً در رنگ‌های مشکی، سبز و سفید عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد تولید این گوشی تاشو آغاز شده است که نشان می‌دهد تاریخ رونمایی رسمی آن به زودی اعلام خواهد شد، البته انتظار می‌رود این محصول فقط در بازار چین فروخته شود.

کد خبر 617728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.