گوشی تاشوی بعدی اوپو چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی تاشوی بعدی اوپو، احتمالا با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و طراحی مشابه گلکسی زد فلیپ معرفی می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اوپو سال گذشته گوشی Find N را برای رقابت با گلکسی فولد سامسونگ و میکس فولد شیائومی عرضه کرده است و هم‌اکنون در حال کار روی یک دستگاه تاشوی متفاوت است. این دستگاه از نمایشگر ۶.۸ اینچی اصلی و یک پنل ۳.۲۶ اینچی ثانویه بهره خواهد برد و درواقع طراحی آن به سبک زدفلیپ خواهد بود.

صفحه‌نمایش اصلی گوشی تاشوی بعدی اوپو و نمایشگر بیرونی آن از نوع OLED خواهد بود. گفته می‌شود این محصول از باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد که با توجه به قطر بزرگ آن، منطقی به نظر می‌رسد. علاوه بر این، انتظار می‌رود گوشی تاشوی آینده اوپو، به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با حسگر IMX709 سونی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX766 سونی و دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی با حسگر IMX355 سونی مجهز شود.

حسگرهای ذکر شده درحال‌حاضر در چندین مدل از گوشی‌های هوشمند این شرکت از جمله میان‌رده سری Reno و پرچم‌داران سری X مورد استفاده قرار گرفته‌اند. اگر اطلاعات ارائه شده واقعیت داشته باشد، احتمالاً به زودی شاهد معرفی گوشی تاشو جدید اوپو خواهیم بود.

کد خبر 613661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.