باند سرقت موتورسیکلت به دام پلیس افتاد

رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: در پی افزایش سرقت موتورسیکلت در محله سنایی تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از مأموران کلانتری این محل بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای امروز _دوشنبه شانزدهم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی افزایش سرقت موتورسیکلت در محله سنایی تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از مأموران کلانتری این محل بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی هویت و مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند، ادامه داد: مأموران پس از دریافت مجوز قضائی به مخفیگاه متهمان مراجعه و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر هفت عضو این باند را در حالی که مشغول خرد کردن موتورسیکلت بودند دستگیر و در بررسی اولیه از این محل تعداد شش دستگاه انواع موتورسیکلت سرقتی و چهار دستگاه موتور و قطعات موتورسیکلت کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان، گفت: متهمان ۳۴ تا ۵۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت موتورسیکلت با هم‌دستی یکدیگر معترف که مال باختگان این اموال شناسایی شدند، تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهمان ادامه دارد.

کد خبر 617660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.