رشد و توسعه در شهرکرد متوقف شده است

رئیس‌ کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد گفت: در سال‌های گذشته شهرکرد هیچ‌گونه رشد و توسعه‌ای نداشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا بیاتی امروز _دوشنبه شانزدهم آبان‌ماه_ در یکصدوسی‌وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: طی چند سال اخیر شهرکرد هیچ‌گونه رشد و توسعه‌ای نداشته و تنها ساختمان‌ها بلندتر و خدمات‌رسانی محدود شده است، بنابراین انتظار می‌رود شهردار جدید با برنامه‌ریزی درست تغییراتی را در شهر ایجاد کند.

وی افزود: راه و شهرسازی در منظریه باید به تعهدات خود عمل کند و مبلغ تخصیص‌یافته در سفر رئیس‌جمهور را به شهرداری تحویل دهد تا بتوانیم اقدامات لازم را در این محل انجام دهیم.

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه ایجاد مبلمان شهری، ساماندهی مطب پزشکان که منجر به ایجاد ترافیک شده است، گفت: بررسی مشکلات ناحیه غرب، جنوب و مناطق کمتربرخوردار از جمله مواردی است که شهردار باید در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی تصریح کرد: تعیین تکلیف برج دوقلو و ایجاد تقاطع‌های غیرهمسطح نیز از جمله موارد مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حرکت آهسته پروژه‌های عمرانی در شهرکرد

ماشاالله ایزدی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بانوان و ایثارگران شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه گفت: پروژه‌های عمرانی و شهرسازی در شهرداری به صورت لاک‌پشتی حرکت می‌کند و تحول اساسی در شهر صورت نگرفته است.

وی اضافه کرد: برج دوقلو، انتقال پساب، مشکلات ترافیکی، ادامه کمربندی جنوب و تعریض خیابان بوعلی سینا از جمله اقداماتی است که باید به صورت جدی با حضور شهردار جدید پیگیری شود و به نتیجه برسد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بانوان و ایثارگران شورای اسلامی شهرکرد افزود: فرصت چندانی نداریم و نباید اجازه دهیم فرصت‌ها از دست برود، لذا باید برای ایجاد درآمد و وصول مطالبات تدابیر لازم اتخاذ و انتظارات مردم در شهر برآورده شود و پروژه‌ها به نتیجه برسد.

کد خبر 617573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.