مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا؛ ۱۵ آبان‌ماه

مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا از سقوط مرگ‌بار دختر ۱۳ساله از پشت‌بام، ترفند عجیب مادر برای بردن دختر خردسالش به دبی، کشف محموله احتکارشده به ارزش ۲۰ میلیارد تا سقوط هواپیما در تانزانیا با ۱۹ کشته را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _یکشنبه پانزدهم آبان‌ماه_ به شرح زیر است:

مادر این دانش‌آموز کلاس هفتم اعلام کرده است که صبح امروز به خاطر نامساعد بودن حال دخترشان و پیگیری درسی به مدرسه مراجعه کرده و هنگام بازگشت با جسد بی‌جان وی در محوطه واحد مسکونی مواجه می‌شود.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از افزایش ۸۸ درصدی کشف سرقت خودرو در هفت ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید

آبان‌ماه جاری، مرد جوانی با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و گفت: چند وقتی می‌شود که از همسرم جدا شدم و با دخترم در شهرک غرب زندگی می‌کنم، اما روز گذشته همسرم به خانه مراجعه کرد و هنگامی که در خانه حضور نداشتم، دخترم را ربود. جست‌وجو برای یافتن دختر و همسرم را آغاز کردم اما خیلی زود متوجه شدم آنها به دبی رفته‌اند این در حالی است که من اجازه خروج دخترم را از کشور صادر نکرده‌ام.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: برنج و عدس احتکار شده به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کشف شد.

بیشتر بخوانید

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز، اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده نیابتی قتل به پلیس آگاهی استان البرز، بررسی موضوع به اداره مبارزه با جرایم جنایی محول شد. بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که در یک درگیری به دلیل اختلاف حساب، قاتل با وارد آوردن ضربه به سر مقتول به وسیله چوب اقدام به قتل او کرده و در یکی از مناطق شهر کرج مخفی شده است.

بیشتر بخوانید

در پی سقوط یک هواپیمای مسافربری در تانزانیا، چند مسافر آن جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن سه نفر درپی تصادف زنجیره‌ای پنج خودرو، خبر داد.

بیشتر بخوانید

ساعت ۱۷ یکشنبه پانزدهم آبان ماه جاری، درگیری مرگبار دو مرد جوان افغانستانی در ساختمانی نیمه‌کاره در محله نازی‌آباد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد. با اعلام این خبر، مأموران کلانتری ۱۳۰ نازی‌آباد و تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید

جمعه سیزدهم آبان‌ماه جاری، کشف جسد دختر خردسالی در پارک ولایت تهران از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد که با اعلام این خبر، مأموران کلانتری ۱۵۲ خانی‌آباد و تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه محمدتقی شعبانی بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید

بیست‌وهفتم مردادماه سال جاری خبر وقوع قتل در یک درگیری خیابانی در شهر فردیس به پلیس آگاهی این شهرستان اعلام و اقدامات کارآگاهان برای شناسایی قاتل و عاملان ایجاد این نزاع آغاز شد. بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که در یک درگیری خیابانی در بوستان تندرستی شهر فردیس، چند جوان ۲۰ ساله به دلیل اختلافات قبلی با مقتول ۴۳ ساله درگیر می‌شوند که یکی از آنها با یک ضربه چاقو به گردن مقتول او را به قتل رسانده و متواری شده است.

بیشتر بخواند

پدری که متهم است با خوراندن قرص برنج به فرزندش، مرگ او را رقم زده در جلسه محاکمه‌ای که در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد، حضور پیدا نکرد و قضات دستور تجدید رسیدگی دادند. اردیبهشت سال گذشته گزارش مرگ مشکوک دختربچه‌ای ۱۰ ساله در یکی از بیمارستان‌های شرق تهران به پلیس اعلام شد.

بیشتر بخوانید

قطعات مثله شده پیکر این زن که در حدود ۱۰ پلاستیک مشکی درون گاری زباله شهرداری رها شده بود، صبح روز گذشته درحالی کشف شد که عامل یا عاملان جنایت، پوست بدن او را نیز سلاخی کرده بودند. دقایقی بعد از اعلام این خبر به قاضی ویژه قتل عمد مشهد، بی درنگ قاضی دکتر صادق صفری عازم بولوار ابوطالب ۶۲ شد و به تحقیق در این‌باره پرداخت.

بیشتر بخوانید

زن جوانی که شوهر میانسال خود را با نقشه‌ای عجیب به قتل رسانده بود در حالی راز این جنایت هولناک را فاش کرد که ادعا می‌کند شگرد قتل را در فضای مجازی جست‌وجو کرده است. حدود ۲۰ روز قبل بود که ماجرای کتک خوردن وحشتناک یک زن جوان، نیروهای کلانتری مهرگان مشهد را به تکاپو انداخت.

بیشتر بخوانید

مرداد سال گذشته بود که زنی با مراجعه به کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی از یک جنایت تکان‌دهنده در مشهد پرده برداشت. او که وانمود می‌کرد دچار عذاب وجدان شده است به کارآگاهان گفت: برادرم، پسر معلول خودش را به قتل رسانده و جسد او را در گورستان روستای دستگردان مشهد دفن کرده است و اکنون نیز گاهی به گورستان می‌رود.

بیشتر بخوانید

جسد دختربچه هفت ساله در یخچال خانه‌ای واقع در شهرری کشف شد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 617502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.