سعید احمدعباسی بالاخره به آلبالی پیوست! +عکس

سعید احمدعباسی، ملی‌پوش فوتسالیست ایران و بازیکن اسبق گیتی‌پسند، پس از چند ماه ناتوانی در سفر به اسپانیا به‌دلیل مشکلات صدور ویزا، فردا به این کشور می‌رود تا رسما به آلبالی بپیوندد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید احمدعباسی، ستاره گلزن فوتسال ایران اواخر مردادماه بود که به‌عنوان جدیدترین لژیونر فوتسال کشورمان، پس از جدایی از گیتی‌پسند بعد از شش‌سال به تیم فوتسال آلبالی در لیگ دسته‌اول اسپانیا پیوست و قرار بود این تیم را از هفته‌های آغازین لیگ همراهی کند.

با وجود انجام تمام مراحل انتقال احمدعباسی از گیتی‌پسند به وینا. آلبالی، به‌دلیل مشکلات صدور ویزای اسپانیا، چند ماه در انتظار سفر به این کشور و پیوستن به تیم آلبالی ماند و این انتقال بیش از حد به‌طول انجامید. در نهایت دو هفته قبل با صادرشدن ویزای وی، احمدعباسی ۱۵ روز فرصت داشت تا کارهای سفرش را انجام دهد و با پشت‌سر گذاشتن مراحل نهایی، به‌زودی و به‌طور رسمی با آلبالی قرارداد امضا خواهد کرد.

احمدعباسی به‌عنوان سومین بازیکن ایرانی پس از اولادقباد و طیبی در لیگ دسته‌اول اسپانیا خواهد بود. بازیکن شش‌سال اخیر گیتی‌پسند و آقای‌گل دو فصل اخیر لیگ‌برتر که به گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتسال نیز تبدیل شد با پشت‌سر گذاشتن مشکلات متعدد، بالاخره نیمه‌شب فردا راهی اسپانیا می‌شود تا رسماً به عضویت آلبالی دربیاید.

باشگاه آلبالی در خبری‌رسمی اعلام کرد سعید احمدعباسی، خرید جدید ایرانی‌اش، ساعت ۰۲:۳۰ بامداد فردا راهی اسپانیا خواهد شد و پرواز وی ساعت ۱۳:۴۰ به‌وقت محلی به زمین می‌نشیند. احمدعباسی بعدازظهر فردا برای نخستین‌بار در تمرینات آلبالی شرکت می‌کند و آماده خواهد شد تا اولین بازی‌اش برای آلبالی را در لیگ دسته‌اول اسپانیا انجام بدهد.

سعید احمدعباسی بالاخره به آلبالی پیوست! +عکس

کد خبر 617440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.