احمدعباسی: نرفته بودیم که اندونزی و لبنان را ببریم!/خواسته مردم برای قهرمانی بحق بود

بازیکن تیم‌ملی فوتسال ایران گفت: به‌قدری تورنمنت را عالی شروع کردیم که انتظارات از ما بالا رفت و البته خواسته مردم برای قهرمانی بحق بود اما شرمنده شدیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید احمدعباسی به‌دنبال نایب‌قهرمانی تیم‌ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۲ آسیا اظهار کرد: در این مسابقات، بازی‌هایمان را به گونه‌ای آغاز کردیم که باعث شد توقعات از ما بالا برود و مردم نیز انتظار داشتند که ژاپن را ببریم؛ این خواسته‌شان بحق هم بود، با خودمان هم گفتیم که نیامده‌ایم که تیم‌هایی مانند تایلند و اندونزی را ببریم بلکه آمده بودیم که ژاپن را ببریم و قهرمان شویم.

وی در ادامه افزود: در بازی با ژاپن واقعاً خیلی خوب کار کردیم و فقط نتوانستیم زیاد گل بزنیم و توپ‌هایمان وارد دروازه نشد و بدشانس بودیم. به مردم قول می‌دهیم تیمی که شمسایی درست کرده به زودی افتخارات زیادی را کسب می‌کند. شرمنده مردم شدیم؛ باید از وحید شمسایی به‌خاطر اعتماد و تلاشی که به ما داشت تشکر کنیم.

گلزن تیم‌ملی فوتسال کشورمان، درباره استرس بازیکنان پس از عقب‌افتادن مقابل ژاپن خاطرنشان کرد: تجربه زیادی نداشتیم و اولین‌بار بود در این تورنمنت عقب می‌افتادیم. آن‌قدر خوب بازی می‌کردیم که امیدوار بودیم می‌بریم و برای قهرمانی همه‌کار کردیم؛ توپ‌هایمان چند بار به تیرک خورد، اما وارد دروازه ژاپن نشد؛ دروازه‌بانشان هم با یک بازی و واکنش‌های پیاپی بهترین گلر تورنمنت شد.

احمدعباسی، درخصوص انتظار بازیکنان از فدراسیون فوتبال تصریح کرد: تا همین‌جا هم مسئولان فدراسیون از ما حمایت کردند. از مهدی تاج، احسان اصولی و داوود پرهیزگار تشکر می‌کنم که هوای بچه‌ها را داشته‌اند. امیدوارم این حمایت‌ها تا جام ملت‌های بعدی ادامه داشته باشد.

کد خبر 610756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.