پیش‌بینی بازگشت مجدد بیت کوین

بر اساس آخرین تحلیل انجام شده از بیت کوین، پیش بینی می‌شود روند اصلاح چندان تداوم نداشته باشد و در محدوده ۲۱ هزار دلار شاهد بازگشت مجدد قیمتی این رمزارز باشیم، شاخص ترس و طمع نیز در محدوده ۴۰ واحد است که نسبت به ماه‌های گذشته بهبود خوبی پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمزارزها امروز روند خوبی را تجربه نکرد و بیت کوین با افت ۰.۸ درصدی در سطح ۲۱ هزار ۲۰۰ دلار قرار گرفت، اتریوم نیز شاهد افت ۱.۹۱ درصدی بود و در سطح یک هزار ۶۱۹ دلار قرار گرفت، رمزارز صرافی بایننس نیز با افت دو درصدی به ۳۵۰ دلار ۹۶ سنت رسید.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۱ هزار ۲۰۰ دلار

تغییرات: افت ۰.۸۵ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۶۱۹ دلار

تغییرات: افت ۱.۹۱ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۳۵۰ دلار و ۹۶ سنت

تغییرات: افت ۲.۱۴ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۴۸۸ دلار

تغییرات: افت ۱.۸۰ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۲۱ دلار

تغییرات: افت ۱.۶۳ درصدی

سولانا (SOL): ۳۵ دلار و ۹۷ سنت

تغییرات: رشد ۲.۱۵ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۱۲۴ دلار

تغییرات: افت ۵.۲۹ درصدی

پالیگان (Polygon): یک دلار ۱۵ سنت.

تغییرات: افت ۰.۷۹ درصدی

پولکادات (DOT): هفت دلار و یک سنت

تغییرات: افت ۰.۷۹ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۳۶ دلار

تغییرات: افت ۱.۰۱ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۹ دلار و ۵۳ سنت

تغییرات: افت ۰.۲۷ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

پیش‌بینی بازگشت مجدد بیت کوین

حمایت: ۲۰ و ۲۱ هزار دلار

مقاومت: ۲۴ هزار ۲۸۱ دلار سقف کانال نزولی

پیش بینی: یکی از سناریوها برخورد بیت کوین به محدوده ۲۱ هزار دلار و سپس حرکت مجدد به سطح ۲۴ هزار دلار است، تا زمانی که سطح ۲۱ هزار دلار حفظ شود پیش بینی حرکت تا ۲۴ هزار دلار را خواهیم داشت.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۰.۴۶ درصد

دامیننس اتریوم: ۱۹.۷۲ درصد

پیش‌بینی بازگشت مجدد بیت کوین

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها: ۹۵۸ میلیارد ۱۴۲ میلیون دلار

ا رزش بازار حوزه دیفای: ۴۸ میلیارد ۴۸ میلیون دلار

پیش‌بینی بازگشت مجدد بیت کوین

شاخص ترس و طمع

شاخص نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

پیش‌بینی بازگشت مجدد بیت کوین

اخبار بازار رمزارزها

نوسانات شدید بهای سیف‌مون

توکن بومی پروژه بحث برانگیز سیف‌مون (Safemoon) امروز نوسانات شدیدی را تجربه کرد و بهای آن در نخستین ساعات روز شنبه بیش از ۹۲ درصد افزایش قیمت داشت، اما پس از آن با افت قیمت مواجه شد. بهای این توکن در ساعت ۰۲:۳۰ دقیقه بامداد امروز ۰.۰۰۰۳۵ دلار بود و تا ساعت ۰۵:۳۰ دقیقه با ۹۲ درصد رشد به ۰.۰۰۰۶۸ دلار رسید.

این افزایش قیمت در ساعات نخستین امروز در نتیجه انتشار اخباری درباره عقب نشینی یکی از سرمایه‌گذاران از پیگیری شکایت خود درباره دستکاری قیمت این توکن رخ داد. با این حال، بهای توکن سیف‌مون در حال حاضر حدود ۹۵ درصد از اوج قیمتی تاریخی خود فاصله دارد؛ اما در زمان انتشار این خبر، توکن سیف‌مون همچنان حدود ۱۹ درصد در روز و ۴۷ درصد در ماه گذشته افزایش یافته است.

مجموعه بیت‌گو توکن نماینده دوج کوین را در شبکه اتریوم عرضه می‌کند

مجموعه بیت‌گو قصد دارد با همکاری «wDogeDAO» توکن نماینده یا رپد توکن (Wrapped Token) دوج کوین را در شبکه اتریوم عرضه کند. با این اتفاق کاربران قادر خواهند بود از توکن نماینده دوج کوین در برنامه‌های غیرمتمرکز فعال در اکوسیستم اتریوم استفاده کنند. گفتنی است تمامی این توکن‌های نماینده به‌صورت یک‌به‌یک با دوج کوین پشتیبانی خواهند شد.

بانک فدرال رزرو نیویورک دلار دیجیتال را آزمایش کرد

بانک فدرال رزرو نیویورک یک آزمایش ارز دیجیتال بانک مرکزی را برای تراکنش‌های عمده و بین‌مرزی از طریق تبادل دلار دیجیتال با ارزهای خارجی آزمایشی در بلاک چین‌های جداگانه انجام داده است. این آزمایش که «Project Cedar: Phase One» نام دارد، روی پتانسیل ارزهای دیجیتال بانک مرکزی برای تبدیل‌شدن به یک گزینه قابل‌اجرا برای تراکنش‌های ارزهای خارجی تمرکز کرده است.

پارلمان بریتانیا تحقیقات درباره ریسک‌ها و منافع توکن‌های غیرمثلی را آغاز می‌کند

گروهی از نمایندگان مجلس عوام بریتانیا اعلام کردند که تحقیقات درباره ریسک‌ها و منافع توکن‌های غیرمثلی (NFT) را آغاز می‌کنند. اعضای پارلمان بریتانیا بررسی خواهند کرد که سرمایه‌گذاران توکن‌های غیرمثلی، به ویژه سفته‌بازان آسیب‌پذیر، توسط این بازار به مخاطره می‌افتند یا خیر. نتایج این تحقیقات احتمالاً به صورت طرح‌های مقرراتی تدوین شده و توسط خزانه‌داری بریتانیا مورد بازبینی قرار گیرد.

توکن BONE اکوسیستم شیبا اینو در یک صرافی دیگر فهرست شد

توکن حاکمیت اکوسیستم شیبا اینو یعنی BONE اکنون در صرافی استیلت اکس (StealthEX) فهرست شده است. استیلت اکس، یک صرافی ارزهای دیجیتال برای تبادل‌های بدون محدودیت است که بیش از ۶۰۰ ارز دیجیتال را در فهرست معاملاتی خود دارد. با فهرست‌شدن BONE در این صرافی، کاربران اکنون قادر هستند این توکن را با سایر ارزهای دیجیتال موجود در صرافی معامله کنند.

نقشه بازار

پیش‌بینی بازگشت مجدد بیت کوین

کد خبر 617358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.