برگزاری ۲۰۰۰ برنامه فرهنگی در هفته کتاب اصفهان

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان گفت: طرح‌ها و برنامه‌های پاسداشت هفته کتاب اصفهان با محوریت کتاب و در قالب قصه‌گویی، جمع‌خوانی کتاب، نشست کتاب‌خوان، مسابقات کتاب‌خوانی و دیگر برنامه‌های مرتبط با حضور عموم مردم و دوستداران کتاب اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام رمضان‌علی معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ۲۰۰۰ برنامه فرهنگی به مناسبت بزرگداشت سی‌امین دوره هفته کتاب در کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌ها و برنامه‌های پاسداشت این هفته، با محوریت کتاب و در قالب قصه‌گویی، جمع‌خوانی کتاب، نشست کتاب‌خوان، مسابقات کتاب‌خوانی و دیگر برنامه‌های مرتبط با حضور عموم مردم و دوستداران کتاب اجرا می‌شود.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان افزود: برنامه‌های هفته کتاب در سه سطح استانی، شهرستانی و کتابخانه‌ای، پیش‌بینی‌شده است تا همه در این رویداد فرهنگی نقش داشته باشند و بتوانند از طرح‌های تدارک دیده‌شده بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: غبارروبی مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب، برگزاری نشست خبری، مسابقات الکترونیکی و برگزاری آئین نکوداشت و تقدیر از خادمان عرصه کتاب و کتاب‌خوانی، بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در سطح استان خواهد بود.

به گزارش ایمنا، سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» از بیست‌ویکم تا بیست‌وهفتم آبان‌ماه ۱۴۰۱ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

نام‌گذاری روزهای هفته کتاب به شرح زیر است:

شنبه بیست‌ویکم آبان‌ماه: کتاب، دانش‌آموز، آینده

یکشنبه بیست‌ودوم آبان‌ماه: کتاب، خانواده، زندگی آگاهانه

دوشنبه بیست‌وسوم آبان‌ماه: کتاب، دانشجو، پیشرفت دانش‌بنیان

سه‌شنبه بیست‌وچهارم آبان‌ماه: کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار

چهارشنبه بیست‌وپنجم آبان‌ماه: کتاب، رسانه و زبان‌فارسی

پنجشنبه بیست‌وششم آبان‌ماه: ناشران، کتاب‌فروشان و ارکان صنعت نشر

جمعه بیست‌وهفتم آبان‌ماه: کتاب، ورزش و جوانمردی

کد خبر 617326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.