انواع پارتیشن و کاربردهای آن

پارتیشن شیشه ای چیست و چه کاربردی دارد؟ پارتیشن تاشو چه انواعی دارد و برای نصب در چه دکوراسیون هایی مناسب تر است؟

پارتیشن های تا شو جزو پارتیشن های تک جداره محسوب میشوند یا دو جداره؟

بهترین انتخاب پارتیشن برای دکوراسیون اداری کدام نوع است؟

برای پاسخ به این سوالات این نوشته را به نقل از کارشناسان جویشگر مطالعه کنید.

اجرای پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای یکی از انواع پارتیشن ها هستند که کاربرد های متنوعی دارند. این دیواره های متحرک شیشه ای که در جنس های دیگری مانند ام دی اف یا آلومینیوم نیز تولید میشوند، طرفداران بسیاری دارند.

این پارتیشن ها برای جداسازی فضا و استفاده بهینه از فضای کوچک به کار برده میشوند. علاوه بر این، جلوه زیبایی به مکان مورد نظر شما میدهند. برای اجرای پارتیشن شیشه ای پلان بسته یا پلان سلولی اداری در اداره و محل کار خود، استفاده از پارتیشن ها در جنس ها و ابعاد متفاوت گزینه بسیار مناسبی محسوب میشوند.

پارتیشن های شیشه ای ظاهر مدرن و جذابی دارند و در طول گذر زمان زیبایی خود را از دست نمیدهند. علاوه بر این شما میتوانید انواع شیشه های شفاف و مات را با طرح های متنوع در اداره خود نصب کنید و از زیبایی بی نظیر این پارتیشن ها لذت ببرید.

اکثر این پارتیشن ها عایق صدا نیز هستند و فضایی آکوستیک برای شما میسازند که میتوانید با تمرکز بالا به کار خود ادامه دهید. در عین حال اگر شیشه های پارتیشن شفاف باشد، کارمندان همواره خود را در معرض دید مدیر و همکاران خود فرض میکنند و همین مساله نیز باعث افزایش کارایی و بهره وری هرچه بیشتر در کارمندان میشود. پارتیشن های شیشه ای به صورت ورقه های شیشه در ابعاد و ضخامت های مختلف تولید میشوند و روی پایه هایی از جنس فلز یا پلاستیک و فایبر گلاس نصب میشوند.

در داخل این پایه ها داکت هایی وجود دارد که شما میتوانید برای انتقال سیم ها و تجهیزات خود از آنها استفاده کنید و نگران نا مرتبی و شلختگی حاصل از سیم های آویزان از پارتیشن ها یا سیم های روی زمین نباشید. این پارتیشن ها در سه نوع شیشه ساده، شیشه لمینیت و شیشه آکوستیک تولید میشوند که به ترتیب میزان عایق صدا بودن نوشته شده اند. منطقی است که هرچه کیفیت شیشه بیشتر شود و یا صدای کمتری منتقل کند، قیمت بالاتری خواهد داشت. یکی دیگر از مزایای مهم پارتیشن های شیشه ای این است که عایق نور نیستند و برخلاف پارتیشن های ام دی اف یا آلومینیومی نیازی نیست برای هر فضا نورپردازی جداگانه تدارک ببینید و هزینه جداگانه ای برای لامپ ها و تجهیزات برقی انجام دهید. پارتیشن های شیشه ای انواع مختلفی دارند که در ادامه اشاره مختصری به آنها میکنیم.

پارتیشن های شیشه ای فریم لس که ابعاد ورقه های شیشه بسیار بزرگ است و دور تا دور شیشه محافظی از جنس پلاستیک یا فلز ندارد. نام دیگر این پارتیشن ها، پارتیشن شیشه ای بدون قاب است.

پارتیشن های شیشه ای فریم دار که دور تا دور ورقه های شیشه، محافظ هایی از جنس فلز یا پلاستیک کشیده میشود و به معنای پارتیشن قاب دار است.

پارتیشن های شیشه ای لاکوبل که مقاومت بسیار بالایی دارند و در رنگ های متفاوت تولید و عرضه میشوند.

پارتیشن های شیشه ای ساتینا نسبت به شیشه های معمولی که از براقیت بیشتری برخوردار هستند.

پارتیشن های شیشه ای سند بلاست که ظاهری مات دارند و هرچه درصد بیشتری سند بلاست شده باشند، مات تر میشوند و دیگر دیدن پشت شیشه امکان پذیر نخواهد بود.

پارتیشن شیشه ای ریلی و تاشو انواع متحرک این پارتیشن ها هستند که به صورت های مختلف و در ابعاد گوناگون قابل اجرا هستند.

در نظر داشته باشید که این پارتیشن بر خلاف نوع ام دی اف یا آلومینیومی پارتیشن ها با کوچکترین لک و آلودگی روی سطح شیشه ممکن است بسیار کثیف و نامرتب دیده شوند. اما نحوه تمیز کردن این پارتیشن های پر کاربرد بسیار ساده بوده و در کوتاه ترین زمان با یک دستمال یا کاغذ و با استفاده از شیشه پاک کن به سادگی انجام میشود.

در ادامه این نوشته با انواع پارتیشن های تا شو و قیمت آن آشنا میشویم.

قیمت پارتیشن تا شو

انواع پارتیشن و کاربردهای آن

پارتیشن تاشو که یکی از انواع پارتیشن های متحرک هستند، در جنس های مختلف اعم از ام دی اف، آلومینیوم و شیشه ساخته میشوند. هر کدام از این پارتیشن ها برای مکان های مختلفی کاربرد دارند.

شاید عجیب باشد اما بدانید استفاده از پارتیشن های تا شو در دکوراسیون های اداری به قدری فضا را زیبا میکند که ممکن است مشتری ها به همین دلیل جذب شرکت شما شده و به مشتری دائمی شما تبدیل شوند. لذا هیچ گاه تاثیر زیبایی ظاهر اداره خود را دست کم نگیرید.

از مهم ترین مزایای این پارتیشن ها میتوان به این موضوع اشاره کرد که نیازی به نصب خاصی ندارند و به راحتی قابل اجرا هستند. علاوه بر این همانطور که از نام آنها پیداست، میتوان به راحتی آنها را جابجا کرد و دکوراسیون جدیدی را امتحان کرد.

این پارتیشن ها به هیچ عنوان جا گیر نیستند و فضای زیادی را اشغال نمیکنند. حتی اگر شما برای کوتاه مدت نیاز به استفاده از آن داشته باشید، میتوانید به راحتی آن را تا کرده و کنار بگذارید. برای نگهداری این پارتیشن ها نیز نیازی به انباری بزرگ نخواهید داشت.

قیمت پارتیشن تاشو با توجه به ابعاد مورد نظر شما بسیار متغیر خواهد بود. نوع شیشه و جنس ریل ها و پایه ها نیز روی قیمت نهایی پارتیشن ها تاثیر خواهد داشت.

جهت استعلام قیمت انواع پارتیشن های تاشو در جنس های مختلف وابعاد مورد نظرتان میتوانید به سایت جویشگر مراجعه کنید. در این سایت انواع عرضه کنندگان و فروشندگان این محصول کسب و کار خود را آگهی کرده اند. شما میتوانید با مشاهده آگهی ها و مطالعه مشخصات محصول مورد نظر، فروشنده مناسب خود را پیدا کنید و با ایشان تماس بگیرید.

پارتیشن ها از یک بعد دیگر نیز دسته بندی میشوند که مربوط به ضخامت آنهاست. دو نوع اصلی پارتیشن ها، پارتیشن تک جداری و پارتیشن دو جداره هستند.

پارتیشن تک جداره در دکوراسیون اداری

انواع پارتیشن و کاربردهای آن

پارتیشن ها و به خصوص پارتیشن های تک جداره کاربرد زیادی در دکوراسیون های اداری دارند.

این پارتیشن ها قیمت بسیار مناسبی دارند و در عین حال برای مدت زمان بسیار زیادی استحکام و زیبایی روز اول خود را حفظ میکنند. پارتیشن های تک جداره گزینه بسیار مناسبی برای اجرای پلان سلولی در اداره ها هستند و میتوانند در فضای کم، محیطی برای کار تعداد زیادی کارمند بسازند. این محصول در دو نوع ثابت و متحرک تولید میشوند که شما میتوانید با توجه به نیاز اداره خود و بودجه تان، یکی از این دو نوع را تهیه کنید.

جهت مشاهده انواع پارتیشن های تک جداره در جنس های متفاوت مانند ام دی اف، شیشه ای و آلومینیومی و خرید این محصول میتوانید از سایت جویشگر اقدام کنید. در این سایت میتوانید عرضه کنندگان این محصول را پیدا کنید، وبسایت آنها را مشاهده کنید و خرید خوبی را تجربه کنید.

علاوه بر این شما میتوانید کسب و کار خود را در این سایت آگهی کرده و این بازاریابی هوشمند را تجربه کنید.

کد خبر 617325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.