افرادی که واکسن نمی‌زنند جان خود را در معرض تهدید ویروس کرونا قرار می‌دهند

مدیر بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان با اشاره به منافع تزریق واکسن کرونا، گفت: افرادی که واکسن نمی‌زنند، جان خود را در معرض تهدید این بیماری قرار می‌دهند، همچنین بهداشت فردی ازجمله شستن دست‌ها با آب‌وصابون یا استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده هنگام بازگشت از محیط بیرون باید رعایت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا فدایی در یک گفت‌وگوی رادیویی درخصوص آخرین وضعیت کرونا در استان اصفهان، اظهار کرد: هنوز به‌طورقطع نمی‌توان گفت دوران اپیدمی کرونا تمام شده، با توجه به جهش‌هایی که در این بیماری اتفاق افتاده، احتمال اوج‌گیری مجدد این بیماری در ماه‌های آینده امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه باید توصیه‌های بهداشتی به صورت جدی مد نظر باشد، ادامه داد: افرادی که چهار دوز واکسن کووید _۱۹ را تزریق نکردند و از تزریق سومین دوز آن‌ها حداقل چهار ماه گذشته است، باید اقدام به تزریق دوز چهارم واکسن کنند.

مدیر بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان تصریح کرد: اگر افرادی تاکنون واکسن کرونا نزده‌اند، باید بدانند فرصت مهمی از دست داده‌اند؛ از شهروندان درخواست می‌کنم هرچه سریع‌تر با مراجعه به مراکز بهداشتی نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

وی با اشاره به منافع تزریق واکسن، خاطرنشان کرد: افرادی که واکسن نمی‌زنند به‌طورجدی جان خود را در معرض تهدید این بیماری قرار می‌دهند، همچنین بهداشت فردی ازجمله شستن دست‌ها با آب و صابون یا استفاده از مواد ضدعفونی کننده هنگام بازگشت از محیط بیرون باید رعایت شود.

کد خبر 617281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.