نگاهی به سرسبزترین منطقه تهران برای خرید خانه

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های منطقه ۳ تهران خواهیم پرداخت.

به گزارش ایمنا، منطقه ۳ تهران یکی از بزرگترین مناطق شهری تهران به شمار می‌رود، بافت این منطقه فشرده و متراکم است و به دلیل وجود مراکز تجاری، ادارات دولتی و خصوصی، بوستان‌های بزرگ جمعیت زیادی روزانه به این منطقه تردد می‌کنند.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در منطقه ۳ تهران را دارید، می‌توانید واحد آپارتمانی ۲۱ ساله در محله زرگنده با متراژ ۵۲ متر و یک اتاق خواب را با بودجه‌ای معادل سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

آپارتمانی دیگر در محله ظفر با متراژ ۱۳۴ متر و سه اتاق خواب در حالی که ۱۴ سال از ساخت آن گذشته باشد، در روزهای گذشته معادل هشت میلیارد تومان معامله شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۰۵ متری در محله میرداماد با دو اتاق خواب و سنی معادل شش سال، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

آپارتمانی ۱۴ ساله در محله قلهک با متراژ ۹۲ متر و دو اتاق خواب، ارزشی معادل هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دارد.

آپارتمانی دیگر در محله ونک با متراژ ۱۳۰ متر و دو اتاق خواب در حالی که ۱۶ سال از ساخت این واحد گذشته است در روزهای گذشته معادل هفت میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

سرمایه لازم برای خرید آپارتمانی ۱۷۰ متری در جردن با سنی معادل ۳۰ سال و دو اتاق خواب، مبلغی معادل ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

اگر واحدی ارزان‌تر در همین محله می‌خواهید می‌توانید آپارتمانی ۸۵ متری با سنی حدود شش سال و دو اتاق خواب را با قیمتی معادل هفت میلیارد و ۸۸۵ میلیون تومان خریداری کنید.

photo1667628257

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعاً به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کد خبر 617151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.