دستگیری سارق مسلح کمتر از یک ساعت در کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت:سارق مسلح دستگیر و طلاجات مسروقه کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسماعیل زراعتیان امروز _شنبه چهاردهم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلا و جواهر از یک منزل در یکی از خیابان‌های شهرستان کازرون، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که فردی ناشناس با تهدید اسلحه و شوکر وارد منزل شده و اقدام به سرقت وجه نقد و گردنبند کرده است.

فرمانده انتظامی کازرون گفت: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند، سارق مسلح را در کمتر از یک ساعت شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهم پس از انتقال به مقر پلیس به بزه انتسابی و ۹ فقره سرقت منزل دیگر اعتراف کرد، افزود: از مخفیگاه سارق یک گردنبند طلا، یک عدد افشانه دفاع شخصی، یک عدد شوکر برقی و یک عدد اسلحه کلت پلاستیکی و تعدادی کلاه و نقاب که در سرقت‌ها از آن استفاده کرده بود، کشف شد.

زراعتیان با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر مال‌خر نیز دستگیر شد، تصریح کرد: پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال شد.

کد خبر 617144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.