افزایش تعاملات شهرداری و مخابرات در راستای هوشمندسازی شهر

شهردار سمنان گفت: همکاری دو مجموعه شهرداری و مخابرات در قالب تفاهم‌نامه و توافق‌ها می‌تواند موجب توسعه شبکه مخابرات و فیبر نوری شود که پیش‌نیاز هوشمندسازی شهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی مرتضی‌نژاد در نشست مشترک با مدیر مخابرات منطقه سمنان، اظهار کرد: با توجه به پیشرفت روزافزون ارتباطات، فناوری اطلاعات، خدمات الکترونیکی و دیجیتال در کشور و حرکت سمنان به سوی شهر هوشمند، تعامل میان شهرداری سمنان و مخابرات منطقه به خصوص در بحث سخت‌افزاری و فنی، می‌تواند موجب تسریع روند توسعه شهری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان شود.

وی با تقدیر از تعامل و همکاری مخابرات با شهرداری، افزود: همکاری این دو مجموعه در قالب تفاهم‌نامه و توافق‌ها می‌تواند موجب توسعه شبکه مخابرات و فیبر نوری شود که پیش‌نیاز هوشمندسازی شهر هوشمند است.

به گزارش ایمنا، نشست مشترک شهردار سمنان با مدیر مخابرات منطقه با محوریت افزایش تعاملات و در راستای هوشمندسازی شهر برگزار شد. مساعدت برای احداث فیبر نوری در حوزه پایش تصویر و دوربین‌های سطح شهر، دعوت از شرکت‌های مطرح کشور در زمینه هوشمندسازی شهری به منظور بررسی روند پیشرفت شهر هوشمند و افزایش سطح تعاملات دو مجموعه از جمله مواردی است که در این نشست مورد توافق طرفین قرار گرفت.

کد خبر 617003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.