شعار مرگ بر آمریکا نگرش اعتقادی ملت ایران است

امام‌جمعه بوئین‌میاندشت گفت: آشوبگران و اغتشاشگران بدانند که صبر ملت ایران تمام شده است، آنان وارد میدان شده‌اند تا آشوبگران را جارو کنند و به زباله‌دان تاریخ بیندازند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسن اسکندری امروز_ جمعه سیزدهم آبان‌ماه_ در خطبه‌های نماز جمعه شهر بوئین‌ومیاندشت ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه، اظهار کرد: پهنای میدان مبارزه با استکبار جهانی مهیا شده است و نوجوانان و جوانان تحت پرچم ولایت فقیه در خط مقدم مبارزه با استکبار بسیج شدند، می‌توانند تمام عالم را نیز بسیج کنند و به زودی سفره استکبار از جهان برچیده خواهد شد.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان غیور ایران اسلامی سرمایه‌ ملی کشور محسوب می‌شوند، افزود: دشمن از اقتدار جوانان و نوجوانان میهن اسلامی هراسان هستند، از سرود سلام فرمانده عقده دارد و به بهانه‌های مختلف به دنبال آشوب و اغتشاش در کشور هستند.

امام‌جمعه بوئین‌میاندشت خاطرنشان کرد: دشمن روحیه ایستادگی و مقاومت را در ملت ایران مشاهده کرده و تاریخ نشان داده است عاقبت کسانی که به آمریکا اعتماد داشتند چه می‌شود؛ لذا شعار مرگ بر آمریکا نگرش اعتقادی ملت ایران است و همیشه ادامه دارد.

اسکندری ادامه داد: مبارزه با استکبار جهانی جزو اعتقادات ملت ایران و مبانی شرعی است، به دستور اسلام و تحت لوای ظلم رفتن عاقلانه نیست و خسارت‌بار است.

وی با بیان اینکه اگر دشمن برای مهسا امینی دلش می‌سوزد و شعار حقوق بشر سر می‌دهد چرا از شکنجه شدن طلبه بسیجی دلش نسوخت، گفت: این گونه بسیجیان را مورد شکنجه قرار می‌دهند. آشوبگران و اغتشاشگران بدانند که صبر ملت ایران تمام شده است، آنان وارد میدان شده‌اند تا آشوبگران را جارو کنند و به زباله‌دان تاریخ بیندازند.

امام‌جمعه بوئین‌میاندشت با بیان اینکه بیش از هزار استاد دانشگاه اصفهان از دستگاه قضایی برخورد با اغتشاشاگران را خواستار شدند، گفت: ملت ایران برای مبارزه با آمریکا انقلاب کرد؛ رمز پیروزی انقلاب استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود و هنوز بر سر اعتقاد خود مصمم هستند؛ آمریکا با این تاکتیک‌ها به نابودی خودش کمک می‌کند.

به گزارش ایمنا، راهپیمایی سیزدهم آبان‌ماه در شهرستان بوئین‌میاندشت امروز و همزمان با سراسر کشور، با حضور با شکوه مردم، دانش‌آموزان، دانشجویان و مسئولان برگزار شد.

کد خبر 616823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.