بسیجی سیاسی است، اما سیاست زده نیست

امام جمعه موقت اصفهان گفت: بسیجی سیاسی است، اما سیاست زده نیست و همیشه آماده خدمت به اقشار مختلف مردم است؛ بسیجی دنیازده است ولی دنیاگرا نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: مسئولان نظام اسلامی باید تقوی داشته باشند و از زندگی امامان انقلاب سرمشق بگیرند.

وی پنجم آذرماه روز تشکیل بسیج در سال ۵۸، روز نیروی دریایی در هفتم آذرماه و میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار در پنجم جمادی‌الاول را گرامی‌داشت.

امام جمعه موقت اصفهان خاطر نشان کرد: بسیج لشکر مخلص خداست. این تعبیر بسیار زیباست و کلمه لشکر به بعد کمی بسیج اشاره دارد که یک بسیجی خود یک لشکر است و مرز نمی‌شناسد.

محمودی ادامه داد: بسیج سن و سال نمی‌شناسد و این از ویژگی‌های بارز نیروی مردمی بسیج است.

وی اظهار کرد: هر فرد بسیجی حتی اگر پرونده بسیج نداشته باشد دربردارنده اندیشه‌ای انقلابی نشأت گرفته از غدیر علوی و عاشورای حسینی است که در برابر تجاوزها، فتنه‌ها و آشوبگران زمانه غیرتمندانه می‌ایستد.

خطیب موقت نماز جمعه اصفهان تاکید کرد: خدامحوری، ولایت‌مداری، حق گویی، تکلیف گرایی، تعبد الهی و مدیریت جهادی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد بسیجیان است.

وی تصریح کرد: بسیجی سیاسی است، اما سیاست زده نیست و همیشه آماده خدمت به اقشار مختلف مردم است. بسیجی دنیازده است و دنیاگرا نیست.

محمودی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با مردم اصفهان گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب امیدبخش و مایه مباهات برای اصفهانی‌ها بود.

وی افزود: هر جایی پیشرفت کردیم و درجا نزدیم دشمن تلاش کرد جلوی ما را بگیرد. آگاه باشید که با بیداری و استقامت باید این مراحل را پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به قطعنامه اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: پاسخ این قطعنامه که به پشتوانه شما مردم شریف انجام گرفت، تولید اورانیوم ۶۹ درصدی به‌عنوان قدمی رو به جلو بود.

کد خبر 622055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.