هدف دشمن نابودی نظام اسلامی است

امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: دشمن با حجاب و بی حجابی کاری ندارد. آن‌ها دنبال چیز دیگری هستند و هدف اصلی آنها نابودی نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله سیدابوالحسن مهدوی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه اصفهان اظهار کرد: گروهی که چادری را از سر زنان گرفتند و یا بی حیایی و بی‌عفتی کردند، باید ملاحظه کنند که عفت پیام عقل است و اگر شخصی دین هم ندارد حداقل باید به فرمان عقل خود حجاب و عفاف را رعایت کند.

وی افزود: حجاب قبل از اسلام هم بین ادیان و کشورهای مختلف وجود داشته و زنان ایرانی از سه هزار سال پیش پوشیده و محجبه بوده‌اند. در واقع حجاب پیام حق و حیا است.

امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: عفت درون تولید حجاب بیرون را می‌کند و شخصی که حیا دارد هم دارای عفت درونی و هم دارای حجاب بیرونی است؛ البته دشمنان همیشه بهانه‌های مختلفی برای هجمه به ما داشته‌اند.

وی تصریح کرد: جریان کوی دانشگاه در سال ۸۷ که ربطی به حجاب نداشت، این‌ها روزی آنجا را بهانه می‌کنند روزی دیگر در انتخابات سال ۸۸ شکست می‌خورند و روزی دیگر در سال ۹۸ بنزین و امروز نیز بحث عفت و حجاب را بهانه کرده‌اند.

مهدوی اظهار کرد: دشمن با حجاب و بی حجابی کاری ندارد. آن‌ها دنبال چیز دیگری هستند و هدف اصلی آنها نابودی نظام اسلامی است.

وی تاکید کرد: ریشه اختلاف‌ها و تحرکات داخل از خارج کشور نشأت می‌گیرد پس باید توجه داشته باشیم که دشمن چه راهکارهایی در پیش گرفته است.

امام‌جمعه موقت اصفهان اضافه کرد: اقشار مختلف جامعه فرهنگی، هنری و ورزشی به گفته رهبر عزیز حسابشان از معدود افراد معلوم الحال جدا است. این افراد کرامت زنان را لگدمال کردند و بر خلاف حکم عقل عمل کرده‌اند، اما بدانند زنان ملت ایران متوجه این نکته‌ها هستند. باید متوجه سخنانی باشیم که از زبان مزدوران خارجی جاری می‌شود.

وی افزود: باید متوجه باشیم سخنان مرداک یهودی که عفت زدایی از زنان را رمز انحطاط ایران اسلامی می‌داند در همین نقشه جای دارد. ما تجربه بهاییت را داریم.

به گفته وی، دشمن کمبودهای خودش را در رسانه مطرح نمی‌کند و به دروغگویی روی می‌آورد و سعی در انحراف افکار عمومی دارد، اما وقتی می‌بیند نقشه‌هایش عملی نشده، بیماری و رحلت رهبری را پیش می‌کشد، اینها نشانه درماندگی آنها است.

مهدوی تصریح کرد: این ها برکت فتنه است که بصیرت به افرادی می‌دهد که دچار تردید هستند تا اعتماد آنها به رسانه‌های خارجی کمتر و انسجام و وحدت ملی ما بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دانشگاه افسری امام حسن مجتبی (ع) افزود: جوانان باید هوشیار باشند و فریب دشمن را نخورند.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: قدرت سپاه و پهپادها و موشک‌های این نیروی مقتدر، دشمنان و تروریست‌ها را سر جایشان نشاند؛ این‌ها درس‌هایی برای همه مخالفان و بدخواهان است.

وی افزود: این تعارض‌ها در طول تاریخ بوده و امروز هم شاهد آنها هستیم، اما در این دوره کسانی که نگاهشان به ولی فقیه است استوار و پیرو می‌مانند و در مسیر هستند. دیروز افرادی که نگاهشان به امام و ولی زمان بوده خطا نکردند و همراهی کردند، امروز نیز همین‌گونه است.

مهدوی ادامه داد: بی‌تفاوت ها همیشه بوده‌اند و دنبال امام خود حرکت نکرده‌اند. اگر بخواهیم در فتنه‌ها خطا و اشتباه نکنیم باید پیرو ولایت و رهبری باشیم.

وی اظهار کرد: رهبر انقلاب فرمودند حضور جوانان امید آفرین است. همین جوانان در دفاع از میهن، جبهه مقاومت، عرصه‌های پیشرفت علمی، آئین‌های دینی و راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی فعال و پرشور حضور می‌یابند، این‌ها در واقع جهت دهی عمومی ملت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز مردم با تبعیت از رهبری همچنان در همه عرصه‌ها حضور جدی دارند و سعی می‌کنند افق‌های جدیدی پیش روی خود باز کنند.

وی گفت: وقتی حضور و انسجام داریم هیچ کسی نمی‌تواند بر ما چیره شود و این مهم با عمل کردن به فرمان ولی فقیه محقق می‌شود.

مهدوی با گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی اضافه کرد: این نیروی مردمی بیشترین رأفت، خویشتن داری و همراهی را با مردم داشتند.

وی تصریح کرد: کسی که به پلیس حمله می‌کند در واقع امنیت مردم را هدف گرفته است. همین‌جا لازم است به دشمنان خارجی اعلام کنیم مردم تا جایی ملاحظه می‌کنند، اما اگر احساس خطر کنند دشمنان خواهند دید همین مردم و جوانان عزیزی که در عرصه‌های مختلف حضور دارند با آنها و نقشه‌های آنها مقابله می‌کنند.

امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: دشمنی دشمنان در سینه‌ها بیشتر از آن است که در ظاهرشان دیده می‌شود پس ما نیز باید با ولایت‌مداری و بصیرت آنها را ناکام بگذاریم و در مسیر حق باقی بمانیم.

کد خبر 610322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.