برگزاری راهپیمایی با شکوه و پرشور ۱۳ آبان در استان یزد

راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در یزد با شعارهای کوبنده "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" با حضور قشرهای مختلف مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مردم شهرستان بهاباد در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، با در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آن شعارهایی علیه استکبار جهانی نوشته شده بودد، پشتیبانی خود از ولایت فقیه و نظام اسلامی ایران بار دیگر به جهانیان اعلام و اثبات کردند.

حضور پرشور و حماسی دانش‌آموزان، دانشجویان و آحاد مختلف مردم در راهپیمایی روز سیزدهم آبان‌ماه امسال، جلوه خاصی به این آیین بخشیده است، مردم این دیار امروز با حضور پرشور و معنادار، حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام کردند.

آری مردم انقلابی، ولایتمدار و استکبارستیز استان یزد امروز و در یوم‌الله ۱۳ آبان‌ماه به میدان آمدند تا نقشه‌های تفرقه‌افکن دشمنان را با حضور قاطع خود و فریادهای مرگ بر آمریکا خنثی کنند و نشان دهند ایران همیشه اتحاد دارد؛ این اتحاد را به رخ جهانیان بکشانند و بگویند اجازه نمی‌دهند که امنیت کشورشان خدشه‌دار شود.

در پایان این راهپیمایی، قطعنامه سراسری روز سیزدهم آبان‌ماه قرائت و با ندای الله اکبر مورد تائید شرکت‌کنندگان در راهپیمائی قرار گرفت.

کد خبر 616818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.