رئیس پلیس پایتخت: نیروی انتظامی با دشمنان و اخلالگران امنیت مماشات نمی‌کند

رئیس پلیس پایتخت گفت: نیروی انتظامی با دشمنان و اخلالگران امنیت مماشات نخواهد کرد، از زمانی که لباس نظامی بر تن کردیم، خود را برای دفاع از امنیت و آرمان‌های نظام و شهادت آماده کردیم.

به گزارش ایمنا، سردار حسین رحیمی با اشاره به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی سیزدهم آبان‌ماه، با محکوم کردن اقدامات مداخله‌جویانه آمریکا در حوادث اخیر کشور، اظهار کرد: مردم ایران در همه صحنه‌ها نشان دادند که طرفدار نظام و انقلاب هستند و با حضورشان در دفاع مقدس گوش به فرمان هیچ بیگانه‌ای نیستند.

وی حضور مردم در مراسم مبارزه با استکبار جهانی را تهدیدی برای آمریکا عنوان کرد و افزود: آنها می‌دانند که ملت هوشیار ایران تحت تاثیر فضای دروغین رسانه‌ای دشمنان ملت قرار نخواهند گرفت.

رئیس پلیس پایتخت با تسلیت به خانواده‌های شهدای مدافع امنیت، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با دشمنان و اخلال‌گران مماشات نخواهد کرد، از زمانی که لباس نظامی بر تن کردیم خود را برای دفاع از امنیت، آرمان‌های نظام و شهادت آماده کردیم.

رحیمی گفت: پلیس با سعه صدر با نوجوانان و جوانانی که به صورت احساسی تحت تاثیر رسانه‌های معاند در اغتشاشات شرکت کردند، برخورد می‌کند.

منبع: ایرنا

کد خبر 616799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.