المان‌های جبهه و جنگ در بلوار دفاع مقدس نصب شود

معاون خدمات شهری شهرداری یزد با اشاره به جابه‌جایی محل رژه نیروهای مسلح از بلوار کوثر به بلوار دفاع مقدس، گفت: لازم است المان‌های جبهه و جنگ در بلوار دفاع مقدس نصب شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا رحیمدل در دیدار فرماندهان سپاه الغدیر یزد با شهردار و مدیران شهرداری، اظهار کرد: انتقال محل رژه نیروهای مسلح از بلوار کوثر به بلوار دفاع مقدس اقدام بسیار خوب و مناسبی بود که انجام شد و در حوزه فرهنگ‌سازی نیز نتیجه خوبی دارد.

وی افزود: نصب المان‌های مرتبط با دفاع مقدس در این بلوار اقدامی ضروری است که باید با بهترین طرح و ایده اجرایی شود.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد با اشاره به فعالیت معاونت فرهنگی سپاه الغدیر، خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری یزد و سپاه پرافتخار الغدیر می‌توانند با انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، زمینه افزایش رضایت شهروندان در ارتباط با خدماتی که انجام می‌شود را فراهم کنند.

رحیمدل تصریح کرد: در حال حاضر هر دو این نهادها فعالیت‌های فرهنگی انجام می‌دهند و چنانچه همکاری و تعامل در این حوزه افزایش یابد، قطعاً تاثیرگذاری بسیار بیشتری به دنبال خواهد داشت.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد گفت: شهرداری با توجه به شرح وظایف بسیار گسترده‌ای که دارد، منشا اثر و خیر در سطح جامعه است و قطعاً این خدمات با همکاری و هماهنگی بیشتر با سایر دستگاه‌ها تاثیرگذاری بالاتری دارد.

کد خبر 616793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.