همدلی مردم یزد در بحران‌ها و حوادث ستودنی است

شهردار یزد با بیان اینکه مردم در تمام مشکلات و بحران‌ها همدلی بسیار بالایی دارند، گفت: همدلی مردم یزد در بحران‌ها و حوادث ستودنی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالقاسم محی‌الدینی در دیدار فرماندهان سپاه الغدیر یزد با شهردار و مدیران شهرداری، اظهار کرد: فعالیت شهرداری به نحوی است که اگر هر اتفاق و موضوعی در شهر رخ دهد، تمام یا بخشی از آن مرتبط با این نهاد است.

وی افزود: حتی اقدامات و فعالیت‌هایی که مربوط به دیگر دستگاه‌ها است نیز امروز به حیطه فعالیت شهرداری وارد شده و در طول روز خدمات بسیار زیاد و گسترده‌ای به شهروندان ارائه می‌شود.

شهردار یزد به حادثه خروج قطار مشهد یزد اشاره و خاطرنشان کرد: در این حادثه شهرداری یزد به صورت گسترده مشغول به فعالیت بود، حوادث مشابه دیگری نیز در طول سال رخ می‌دهد که شهرداری در قبال آنها وظیفه دارد.

محی‌الدینی تصریح کرد: امسال دو سیل بسیار بزرگ در شهر یزد رخ داد که خسارت‌های بسیار گسترده‌ای برای شهر به دنبال داشت، اما شهرداری در حین خدمت‌رسانی برای رفع مشکلات سیل، سایر خدمات را نیز به مردم ارائه داد تا زندگی آنها با مشکل مواجه نشود.

وی با بیان اینکه نیروهای شهرداری یزد همت بسیار ویژه‌ای برای رفع مشکلات شهروندان در سیل داشتند، تاکید کرد: یکی از نکات بسیار مهمی که در بحران‌هایی از جمله سیل داشتیم، همدلی و مشارکت بسیار خوبی بود که در استان یزد به وقوع پیوست.

شهردار یزد اضافه کرد: در صورتی که در سیل مردادماه نیروهای بسیج به صورت شبانه‌روز حاضر نشده بودند و فعالیت‌های جهادی خود را انجام نمی‌دادند، تعداد تلفات به مراتب بیشتر می‌شد.

محی‌الدینی ادامه داد: در هر مکانی که مشکلی به وجود می‌آمد و نیاز به کمک نیروهای بسیج وجود داشت، بلافاصله پس از اعلام نیاز، نیروهای جهادی به محل اعزام می‌شدند.

وی نیروهای شهرداری یزد را نیروهایی انقلابی و مومن عنوان کرد و گفت: از جمله ویژگی‌های کارکنان شهرداری یزد همراهی و پشتیبانی بسیار خوب آنها از انقلاب و نظام است.

شهردار یزد افزود: دشمن در فتنه اخیر شائبه‌های بسیاری به وجود آورد، ایجاد تفرقه در جامعه از یک سو و دور کردن دل‌های مردم به ویژه جوانان از انقلاب از سوی دیگر دو رویکرد بسیار مهمی است که دشمن دنبال کرده و در حال تلاش برای تحقق این دو هدف است.

محی‌الدینی خاطرنشان کرد: همین موضوع وظایف دستگاه‌ها و نهادها را بیش از پیش سنگین کرده است و باید در راستای جلب رضایت مردم و خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به آنها، تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا این توطئه دشمن همانند قبل خنثی شود.

وی با اشاره به برگزاری رژه در بلوار دفاع مقدس یزد، اظهار کرد: این بلوار فضای زیادی در رفیوژ میانی خود دارد که امکان اجرای پروژه‌های سنگین در آن وجود ندارد و می‌توان با طرح‌های مناسب و زیبا، یک موزه دفاع مقدس در این منطقه به وجود آورد.

کد خبر 616792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.