فعالیت‌های فرهنگی ادارات به صورت جزیره‌ای و موازی‌کاری انجام نشود

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر اینکه فعالیت‌های فرهنگی ادارات نباید به صورت جزیره‌ای و موازی‌کاری باشد، بر ضرورت هم افزایی تمامی ادارات برای تاثیرگذارتر برگزار شدن برنامه‌های فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار حسین زارع کمالی امروز _پنجشنبه دوازدهم آبان‌ماه_در دیدار فرماندهان سپاه الغدیر یزد با شهردار و مدیران شهرداری یزد اظهار کرد: هرچه که دستگاه‌ها و نهادهای مختلف همکاری، هماهنگی و تعامل بیشتری در ارتباط با ارائه خدمات به مردم داشته باشند قطعاً تاثیرگذاری فعالیت‌ها بسیار بیشتر شده و مردم هم رضایت بالاتری به دست می‌آورند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: یکی از مشکلات اساسی که در ارتباط با فعالیت‌های مختلف به ویژه اقدامات فرهنگی وجود دارد این است که این فعالیت‌ها به صورت جزیره‌ای برگزار می‌شود که بسیاری از آنها با موازی‌کاری هم مواجه می‌شوند.

زارع کمالی با اشاره به امکانات خوب بسیج در حوزه ورزش گفت: تمام امکانات و فضاهای ورزشی سپاه و بسیج برای استفاده عموم مردم قرار دارد و هیچ محدودیتی برای استفاده شهروندان از آن وجود ندارد.

وی تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی سپاه و بسیج هم خارج از مجموعه سپاه و ویژه عموم مردم برگزار می‌شود و آمادگی کامل در مجموعه سپاه وجود دارد که در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه‌ها با سایر دستگاه‌ها و نهادها همکاری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از ویژگی‌های مردم ایران همدلی بسیار خوبی است که با یکدیگر دارند گفت: در جریان سیل نیروهای بسیجی قصد خالی کردن آب از منزل یکی از شهروندان بودند که با مخالفت وی روبرو شد و مالک این منزل تاکید داشت که ابتدا منزل همسایه‌اش که کودک خردسال دارد از آب تخلیه شود و بعد از آن به منزل وی مراجعه کنند.

کد خبر 616665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.