دره فرحزاد قطب آسیب‌های اجتماعی در پایتخت بود

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در دره فرحزاد آسیب‌های اجتماعی ایجاد شده بود و معتادان متجاهر در این دره رفت و آمد داشتند و به یکی از قطب‌های آسیب اجتماعی در شهر تهران که مورد بی توجهی نیز قرار گرفته، تبدیل شده بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز_ چهارشنبه یازدهم آبان‌ماه_ در بازدید از پروژه‌های فرهنگی منطقه دو تهران و به منظور ادای احترام به مقام‌والای شهدا در گلزار شهدای بوستان پرواز حضور یافت و با ادای احترام به شهیدان اظهار کرد: در این مکان رویدادهای فرهنگی متعدد برگزار می‌شود و بسیاری از شهروندان جهت زیارت به این مکان مقدس مراجعه می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به مراجعه فراوان شهروندان جهت زیارت در گلزار شهدای پارک پرواز در منطقه دو پایتخت، شهرداری منطقه تصمیم بر ساخت یک حسینیه در نزدیکی این مکان مقدس گرفته است، به همین منظور امروز کلنگ زنی اولیه انجام شد تا شهروندان بتوانند در حسینیه‌ای نزدیک این مکان مقدس حضور پیدا کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از دره فرحزاد نیز به صورت میدانی بازدید کرد و ادامه داد: در دره فرحزاد آسیب‌های اجتماعی ایجاد شده بود و معتادان متجاهر در این دره رفت و آمد داشتند و به یکی از قطب‌های آسیب اجتماعی در شهر تهران که مورد بی توجهی نیز قرار گرفته، تبدیل شده بود.

وی افزود: با همت شهرداری تهران در دوره ششم مدیریت شهری تهران و همکاری سایر دستگاه‌های مربوط پاکسازی انجام شد و شهرداری منطقه دو تهران در دره فرحزاد فعالیت‌های مثبت زیادی را انجام داده است و این فعالیت‌های مثبت ادامه دارد.

نادعلی تصریح کرد: دره فرحزاد این امکان را دارد که به یک مکان تفریحی و گردشگری خوب در شهر تهران تبدیل شود و مدیریت شهری تهران در دوره ششم نیز تمام تلاش خود را در این زمینه خواهد کرد.

وی در بازدید خود از سرای محله «پونک» با اشاره به استفاده از ظرفیت سراهای محله اضافه کرد: مدیریت شهری تهران در دوره ششم تلاش خواهد کرد به سراهای محلات نگاه ویژه‌ ای داشته باشد، نکته حائز اهمیت رویکرد خوب شهردار منطقه دو تهران به محلات این منطقه است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افزود: سرای محله پونک می‌تواند گسترش فرهنگ در این محله را همراه داشته باشد، نزدیک یک میلیارد تومان هزینه این سرای محله شده است که این پروژه پیشرفت خوبی داشته و در بودجه سال آینده نیز باید به موضوع پیشرفت پروژه سرای محله پونک توجه شود.

نادعلی گفت: امیدواریم تا سال ۱۴۰۲ یک سوله ورزشی بانوان مجهز در این مکان احداث شود و باید به محلات با رویکرد ایرانی_ اسلامی توجه ویژه ای شود و سپس هویت محلات را مورد توجه قرار دهیم.

کد خبر 616496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.