مشارکت دستگاه‌ها باعث تعالی شهر می‌شود

شهردار شیراز با بیان اینکه مشارکت دستگاه‌های متولی در اداره شهر باعث هم‌افزایی و تعالی و رشد شهر می‌شود، گفت: زیبنده این کلان‌شهر نیست که در آن شاهد حضور معتاد متجاهر و متکدی باشیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در دیدار با فرماندار شیراز، اظهار کرد: تعامل مدیریت شهری با فرمانداری پیش‌نیازی برای رفع موانع امور شهری است.

وی با بیان اینکه مشارکت دستگاه‌های متولی در اداره شهر باعث هم‌افزایی و تعالی و رشد شیراز می‌شود، ادامه داد: زیبنده این کلان‌شهر نیست که در آن شاهد حضور معتاد متجاهر و متکدی باشیم.

شهردار شیراز گفت: افزایش سرانه فضاهای فرهنگی از جمله کتابخانه‌ها و جانمایی کتابخانه مرکزی در مکانی مناسب از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به مقوله حریم شهر و اجرای طرح هادی، افزود: سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان وقتی خدمات خود را به ساخت‌وسازهای غیرمجاز ارائه می‌دهند، این موضوع امر رسیدگی به تخلفات ناشی از ساخت‌وسازهای غیرمجاز را دشوار می‌کند و باید دستگاه‌های متولی با جدیت با تغییر کاربری اراضی در حریم شهر برخورد کنند.

لزوم فعال کردن بازارچه‌های عرضه میوه و تره‌بار

همچنین لطف‌الله شیبانی، فرماندار شهرستان شیراز در این دیدار ضمن تبیین مسائل همچون ساماندهی معتادان متجاهر، تصریح کرد: این معضل از جمله مشکلات این کلان‌شهر است که باید با عزمی راسخ به سمت رفع آن حرکت کرد.

وی با اشاره به فعال کردن بازارچه‌های عرضه میوه و تره‌بار در سطح شهر، اظهار کرد: ساماندهی بازارچه‌های عرضه مستقیم میوه و تره‌بار، میوه مورد نیاز شهروندان را با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار تأمین خواهد کرد.

فرماندار شهرستان شیراز با اشاره به جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در روستاهای حریم این شهرستان، تصریح کرد: اجرای طرح هادی موجب تعیین حریم مشخصی برای روستاها خواهد شد.

کد خبر 616455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.