لزوم پیگیری مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه و اینترنت در روستاها

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به پیگیری جدی درخصوص آنتن‌دهی تلفن همراه در روستاها، گفت: مشکلات مربوط به نبود آنتن‌دهی تلفن همراه و اینترنت در روستاها ازجمله موضوعات مطرح شده در جلسات متعدد است که نیاز به پیگیری جدی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی زاهدی امروز _چهارشنبه یازدهم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه سوم پیگیری مشکلات مردم در حوزه اینترنت و آنتن‌دهی تلفن همراه در روستاها، اظهار کرد: مصوبات جلسات قبل در این خصوص باید پیگیری شود.

وی با اشاره به پیگیری جدی در خصوص آنتن‌دهی تلفن همراه در روستاها، ادامه داد: مشکلات مربوط به نبود آن تن‌دهی تلفن همراه و اینترنت در روستاها از جمله موضوعات مطرح شده در جلسات متعدد است که نیاز به پیگیری جدی دارد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری چهارمحال‌وبختیاری گفت: برگزاری جلسات تنها بیان مسائل و مشکلات نیست بلکه باید مصوبات به صورت جدی پیگیری و به نتایج عملیاتی منجر شود و اگر نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود علت آن ریشه‌یابی و رفع شود.

زاهدی خاطرنشان کرد: لازم است جلسه‌ای اختصاصی برای مرور تمام مصوبات جلسات قبل و نتایج حاصل با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار کنیم تا مراحل انجام کار و پیگیری‌های انجام گرفته گزارش و بررسی شود، نباید موضوعات متعدد مطرح شده در جلسات بدون نتیجه باقی بماند بلکه لازم است در هر جلسه حداکثر دو موضوع طرح و با جدیت پیگیری شود.

کد خبر 616366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.