بهای خدمات ارائه شده به مهاجران و اتباع خارجی افزایش یافت

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در بررسی نامه فرمانداری تهران در مورد اعتراض هیئت تطبیق به اصلاحیه مصوبه دریافت بهای خدمات ارائه شده به مهاجران و اتباع خارجی، این مصوبه را به درخواست استانداری تهران در صحن شورای ششمشهر بررسی کردند و مبلغ بهای خدمات ارائه شده به مهاجران و اتباع خارجی را افزایش دادیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر امانی امروز _سه‌شنبه دهم آبان‌ماه_ در یکصد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، در بررسی نامه فرمانداری در خصوص اعتراض هیئت تطبیق به اصلاحیه مصوبه اخذ بهای خدمات ارائه شده به مهاجران و اتباع خارجی، اظهار کرد: این مصوبه به درخواست استانداری تهران در صحن شورای اسلامی شهر مورد بررسی قرار گرفت، از این رو مبلغ بهای خدمات ارائه شده به مهاجران و اتباع خارجی افزایش یافت، اما هیئت تطبیق به این افزایش قیمت ایراد وارد نکرده، بلکه به سهم استانداری ایراد گرفته است.

وی ادامه داد: در متن مصوبه اعلام کردیم که تا سقف ۵۰ درصد سهم استانداری تهران است و اکنون می‌گویند که کلمه «تا» را بردارید و ۵۰ درصد سهم شهرداری و ۵۰ درصد سهم استانداری است و این در حالی است که سال گذشته استانداری ۴۰ درصد سهم داشته است.

میثم مظفر، رئیس کمیته برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه استانداری نقش عملیاتی و اجرایی ندارد و بار بر دوش شهرداری تهران است، اظهار کرد: می‌توانیم به همان ۴۰ درصد بازگردیم.

به گزارش ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران اصلاح عبارتی مصوبه دریافت بهای خدمات ارائه شده به مهاجران و اتباع خارجی را به رأی گذاشت که با اکثریت آرا به تصویب رسید.

کد خبر 616208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.